Den første teaser-trailer til den Oscar-belønnede instruktør Kathryn Bigelows (“The Hurt Locker”) næste film, “Zero Dark Thirty”, er netop blevet udsendt.

Se traileren her.

Bigelow har arbejdet på projektet siden 2008, hvor filmen dengang ville omhandle et tidligere og mislykket forsøg på at dræbe Osama Bin Laden. Da USA’s Navy Seals i maj sidste år opsporede og dræbte terroristen, måtte hun sammen med forfatteren Mark Boal omskrive store dele af manuskriptet.

Filmen er tidligere blevet kritiseret af en række politikere, og Pentagon har annonceret, at de efterforsker Bigelow og Boal for at have fået hemmelige informationer fra præsident Barack Obamas administration om den hemmelige operation. Informationerne skulle være blevet brugt i manuskriptet.

“Zero Dark Thirty” har endnu ingen dansk premieredato, men filmen kan ses i amerikanske biografer fra december.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (34)
Gravatar

#1 Kaversmed 11 år siden

Jeg var ikke synderligt imponeret over 'The Hurt Locker' som så mange andre, så er bange for at denne her heller ikke rammer mig på trods af den interessante historie.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Batsy 11 år siden

Hmmm, ved ikke om det er PR kampagne, det med Pentagon eller real.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 ThomasOMalley77 11 år siden

Uanset hvordan den bliver sat sammen, så vi kan få "sandheden" at vide, så er jeg ret overbevist om at det bliver interessant at se hvordan Bigelows næste film kommer til at være.

The Hurt Locker havde en virkelig intens stemning. Hvis hun bringer intensiteten med i denne her, så er vi måske ude i endnu et mesterværk.
I DUDDITS!!! The Dreamcatcher...
Gravatar

#4 Høegh 11 år siden

Men hvem skal spille Osama Bin Laden?


Nicolas Cage ?
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#5 Batsy 11 år siden

Høegh (4) skrev:
Men hvem skal spille Osama Bin Laden?


Nicolas Cage ?


Nej mere end soldat, så kan sige noget lignende " What, what is in the bag? A bomb, a nuclear bomb or something?"



"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Highland Park 11 år siden

Høegh (4) skrev:
Men hvem skal spille Osama Bin Laden?


Nicolas Cage ?
[url=]Rob Schneider![/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 MMB 11 år siden

Rob Schneider kan også alt:
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

[url= alt.[/url]

Derudover glæder jeg mig dæleme til denne film. Var forgabt i "The Hurt Locker".
War. War never changes.
Gravatar

#9 Ericmase 11 år siden

Batsy (5) skrev:
Høegh (4) skrev:
Men hvem skal spille Osama Bin Laden?


Nicolas Cage ?


Nej mere end soldat, så kan sige noget lignende " What, what is in the bag? A bomb, a nuclear bomb or something?"



You stole my... OH WAIT. D:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 Therien 11 år siden

Nåh ja.. The Hurt Locker eksistere.. Den lå her i bunden af min "overrated pose", smurt ind i slum dog.. Gah, nu fik jeg noget på fingrene :(

Skriv ny kommentar: