Lad det være sagt med det samme: Der er ikke tale om en trailer, eller endda en teaser-trailer, men Marvel har udsendt en ultrakort video, der giver et kig på logoet til den kommende “Iron Man 3”. Klippet vil muligvis indgå i den første rigtige trailer, men det vides endnu ikke, hvornår vi kan forvente at få et kig på den.

Se teaser-videoen her.

“Iron Man 3” følger i hælene på “The Avengers” og har Robert Downey Jr. tilbage i rollen som superhelten Iron Man/Tony Stark. Filmen beskrives som en teknologisk krise-thriller, der foregår i en verden fyldt med internationale krige, våben og terror.

Udover at Downey Jr., Jon Favreau, Paul Bettany, Gwyneth Paltrow og Don Cheadle alle vender tilbage, så spilles skurken i denne omgang af Guy Pearce, mens også Ben Kingsley, Rebecca Hall og James Badge Dale medvirker.

“Iron Man 3”, der skrives og instrueres af Shane Black, har premiere i danske biografer 2. maj 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (35)
Gravatar

#1 a2g 11 år siden

Why....
Gravatar

#2 Ericmase 11 år siden

Tja....
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Zombi 11 år siden

Tjo....
Gravatar

#4 holddakæft 11 år siden

hvorfor så lave den???.... det har jeg aldrig forstået, lige som superman, man ser nada og lige til sidst... naaaajjjj han kan flyve
Gravatar

#5 origin 11 år siden

<sarkasme>waaaauw.... den ser satme fed ud... </sarkasme>
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#6 TP-DK 11 år siden

Dubstep?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#7 MOVIE1000 11 år siden

Den ser kedelig ud, den skal jeg ikke se.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Jack Slater 11 år siden

Flot 3-tal, det havde jeg ikke set komme, måske et 4-tal eller endda et 5-tal i logoet men 3, uha! Meget innovativt.
Gravatar

#9 filmzkim 11 år siden

Ærgeligt, at Terrence Howard ikke spiller Rhodey. Han gjorde det en del bedre end Don Cheadle.
Gravatar

#10 123456789 11 år siden

Ser ud til at det bliver den bedste i serien hehe :oP

Skriv ny kommentar: