Warner Bros. har snart meget længe gået og fiflet med idéen om at bringe en række af deres mest populære superhelte sammen i en film om helteholdet “Justice League”, og nu ser det endelig ud til, at filmen er en realitet.

Se også: Instruerer Brett Ratner “Justice League”?

Warner har netop vundet en retssag vedr. rettighederne til Superman-karakteren, hvorfor de officielt har givet grønt lys til “Justice League”, der overraskende nok bliver udset til at udkomme i 2015 – det samme år som “The Avengers 2” står til at indtage biograferne i maj.

Ikke nok med at det bliver samme år, så satser Warner også på at have “Justice League” klar til en sommerudgivelse, hvorfor de to helteteams derved kommer til direkte at konkurrere med hinanden om boxoffice-tronen.

I modsætning til Marvel vil Warner og DC Comics blot have én film som opbygning til det store heltebrag, “Man of Steel”, hvorefter det forventes, at de prominente karakterer fra “Justice League” vil få deres egne film bagefter.

Hvilken film, tror du, vil løbe med sejren i 2015? Joss Whedon med Iron Man, Thor, Captain America og resten af Marvel-holdet i “The Avengers 2”, eller DC Comics med Superman og hans team i “Justice League”? Klik på ‘kommentarer’ og giv din mening til kende!



Vis kommentarer (80)
Gravatar

#1 Hr. Nielsen 11 år siden

Hvilken der vil løbe med sejren i form af at være bedst, tjene flest penge eller begge dele? Uanset hvad, så skal DC og Warner dæleme tage sig sammen, hvis de skal leve op til det Whedon leverede med The Avengers, hvis man spørger mig.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 Batsy 11 år siden

Der skal satme meget til at slå the Avengers, der skal også de rette skuespiller, hvis man fejlcaster bare en, især Batman så falder hammeren hårdt, plus de skal have en ordentlig instruktør til det. Er også bare spændt på hvem de vil lade spille dem, Jon Hamm som batman kunne være cool!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Slettet Bruger [1101299789] 11 år siden

Warner/DC har sgu noget at leve op til. De har haft føretrøjen på animationsfronten i årevis og der er Marvel ikke kommet tæt på, men live action har ikke kørt godt.

Jeg håber dog, at vi får noget godt ud af det, fordi jeg kan sagtens leve med at skulle i biffen og se to kæmpestore superheltefilm i 2015. :)

Billedet ligner i øvrigt noget fra "Kingdom Come". :)
Gravatar

#4 Hive 11 år siden

Med mindre de kan overtale Christopher Nolan og Christian Bale til at blive involveret tvivler jeg stærkt på, at den kommer i nærheden af The Avengers 1 eller 2. Men den skal da nok blive en succes alligevel.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1101299789] 11 år siden

#4 -

Jeg har svært ved at se hvordan Nolans univers skulle passe sammen ind i et univers med resten af Justice League. Det ville i hvert fald blive en pænt kedelig film, hvis Superman pludselig udvikler gigt pga. for mange ture i de høje luftlag eller lign. :p
Gravatar

#6 Ericmase 11 år siden

Nolan kunne være fedt, men
han viste os at hans Batman-univers for alvor var slut.


Angående andre instruktører: any suggestions?

Batsy (2) skrev:
Der skal satme meget til at slå the Avengers, der skal også de rette skuespiller, hvis man fejlcaster bare en, især Batman så falder hammeren hårdt, plus de skal have en ordentlig instruktør til det. Er også bare spændt på hvem de vil lade spille dem, Jon Hamm som batman kunne være cool!


True. True.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Richard Burton 11 år siden

utyske (5) skrev:
Jeg har svært ved at se hvordan Nolans univers skulle passe sammen ind i et univers med resten af Justice League. Det ville i hvert fald blive en pænt kedelig film, hvis Superman pludselig udvikler gigt pga. for mange ture i de høje luftlag eller lign. :p


Tilsat Nolans lamme actionkoreografi.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#8 Batsy 11 år siden

Ingeniosus (7) skrev:
Tilsat Nolans utrolig fede actionkoreografi.


Just saying!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9 Kviesgaard 11 år siden

Lige på nuværende tidspunkt, har jeg uendelig svært ved at se, hvordan Warner Brothers og DC Comics skulle kunne overgå Joss Whedons The Avengers II. Hele opsætningen til den første Avnegers film var ganske hæderligt. Vi fik introduceret de vigtigste karakterer i hver deres ( i mine øjne ) gode film, og Joss Whedon formåede på fornemmeste vis, at samle stafetten op derfra, og virkelig serverer superhelte-underholdning, der holder.

Genså The Avengers her sidste fredag, da den havde premiere i den lille biograf i Kolding. Det er så fjerde gang, jeg har indløst billet til The Avengers, hvilket gerne skulle indikere, hvor begejstret jeg er for den film. Normalt bliver det kun til en billet, så der skal noget til, før en jeg ser den samme film, mere end en gang i biografen. The Avengers har noget af den film-magi, som jeg nok tit savner i mange andre mainstream-film. Her til aften er jeg så kommet hjem fra en specialforestilling ( igen i den lille biograf i Kolding ), med filmen Serenity. Uden at kende noget til serien Firefly, så var jeg da ganske godt underholdt af den her film også. Jeg var gået hen og blevet lidt nysgerrig på, hvad den gode hr. Whedon ellers havde præsteret på det store lærred.

Hvad har Warner Brothers præsteret med DC Comics heltene på film? Jo de har da haft gedigen succes med Nolans Batman trilogi, som dog ikke helt gør det for mig. Bevares, det er da gode film, men det føles bare ikke rigtigt som Batman ( min personlige holdning til filmene, forståes ). Superman har de ikke rigtig kunnet få op og flyve, og Grønne Lygte? Tja efter hvad jeg hører, så klarede den film sig vist heller ikke synderligt godt ( og var vist heller ikke synderligt god ) Nu vil man så, på en eller anden måde, smække det hele sammen i en film, velsagtens tilsat et par figurer, som vi ikke før er blevet introduceret for på film for nylig. Her tænker jeg på Wonder Woman, Lynet ( The Flash ) og måske også marsmanden J'onn J'onzz.

For mig at se, så virker det ikke som et særlig veltilrettelagt projekt. Ikke når man sammenligner med Marvels cinematiske satsning. For mig at se, så er tilrettelæggelse et nøgleord her. Warner Brothers udspil her, ser mig en anelse forhastet ud, og jeg tvivler som sagt på, at det kan nå eller sågar overgå The Avengers II. Der mangler for mange grundelementer, set fra mit synspunkt.

Men det kan jo være, at det i 2015 viser sig, at jeg har taget grueligt fejl.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#10 Richard Burton 11 år siden

Batsy (8) skrev:
Just saying!


8. bud: Du må ikke lyve... eller udøve dokumentfalsk!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: