Stan Lee, skaberen af Spider-Man og en række andre Marvel- og DC Comics-tegneseriekarakter, kunne på en filmfestival sidste uge svare på en række spørgsmål fra fans, som primært handlede om hans arbejde som tegner og hans mange korte cameo-roller i Marvel-film.

Se også: Stan Lee Media sagsøger “Conan the Barbarian” for rub og stub.

Lee var som så ofte før i sit vittige hjørne og sagde bl.a., at han synes, filmakademiet burde inkluderede kategorien “bedste cameo” til Oscaruddelingen.

Da intervieweren spurgte, hvilke tegneseriehelte man kunne forvente at se på det store lærred i nær fremtid, svarede Lee: “De bliver skam alle sammen lavet til film. Jeg kan fortælle jer, at der helt sikkert kommer en Dr. Strange-film. De arbejder også på Ant-Man, som vil kræve nogle meget små kameraer. De er også ved at udvikle Black Panther, som er en af mine favoritter… og The Inhumans. Alle heltene vil før eller siden få deres film.

Derudover sagde Lee også, at hans indflydelse på filmene er absolut minimal, udover enkelte samtaler med instruktører og skuespillere om karaktererne han har skabt – og så naturligvis de cameo-roller, han altid bliver tilbudt, hvor han beskriver sin medvirken i “Iron Man 3” som sin hidtil bedste.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (41)
Gravatar

#1 Kviesgaard 11 år siden

Spændende. Hvis de så bare holder en rimelig kvalitet og op efter, så donerer jeg gerne pengene til en biografbillet eller to.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 drstrange 11 år siden

Den næst bedste nyhed i dag ( The Last Stand er den bedste ), jeg håber alle hans film vil være inde for Marvel Cinematic Universe franchisen, bortset fra Fantastic Four....Vent har fox ikk retighedderne til Fantastic Four og hvad med Spider-Man, men de har jo allerede deres egne gode film ( bortset fra Fantastic Four franchisen, ku´ bedre lige den første uudgivet ( selvom den er udgivet ) film fra 1994. Nåh håber bar at de vil lave en ny Iron-Man serie med Johnny Depp i rollen som Iron-Man, det ku´ være fedt
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#3 drstrange 11 år siden

Stan Lee har jo aldrig lavet tegneserier for DC Comics !!??!?!
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#4 Slettet Bruger [2358107673] 11 år siden

Jo, Stan Lee har lavet enkelte ting for DC, men langt størstedelen af hans arbejde ligger hos først Timely Comics, der senere blev Marvel Comics.

http://en.wikipedia.org/wiki/Just_Imagine...
Gravatar

#5 sluppermand 11 år siden

#3 Han har lavet en serie kaldet Just Imagine, hvor han tager en masse klassiske DC-helte under behandling
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#6 Hive 11 år siden

At Ant-Man er på vej er jo allerede blevet annonceret, men det er da også snart på tide at de laver en Dr. Strange film. Jeg tror han har potentiale. Black Panther? Personligt vil jeg hellere se Luke Cage, gerne sammen med Iron Fist, men ok... lad os da se hvad de kan få ud af ham. Har bare svært ved at se netop ham stå alene. The Inhumans burde være en del af Fantastic Four-universet.
Gravatar

#7 drstrange 11 år siden

Nåh det var nyt at Stan Lee har lavet tegneserier for DC #6 Hive man har allerede lavet en Dr. Strange film
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#8 drstrange 11 år siden

#4 utyske den ser da ikk særlig god ud den der BATMAN tegneserie
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#9 drstrange 11 år siden

er det bar mig eller ser han yngre ud på billedet end han er
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#10 drstrange 11 år siden

#6
den er en anelse gammel den der dr. Strange (1978) film så det godt med noget nyt
Tidligere kendt som Nafie

Skriv ny kommentar: