Lionsgate har udsendt den første internationale plakat til den tredje film om antihelten Riddick, der nu lader til blot at komme til at gå under navnet “Riddick”.

Se plakaten her.

I “Riddick” følger vi atter Vin Diesel som den titulære antihelt, der i denne omgang bliver forrådt af sit folk og efterladt på en øde planet, hvor han må bekæmpe ikke blot monstre af forskellig art, men også en lang række lejesoldater og dusørjægere, som vil ham til livs.

Foruden Diesel vender også de to første films instruktør og manuskriptforfatter, David Twohy, tilbage bag kameraet, samtidig med at Karl Urban vender tilbage som skurken Vaako. Derudover medvirker også Katee Sackhoff og Jordi Molla.

“Riddick” indtager biograferne i løbet af 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 moulder666 11 år siden

Den ser jeg sgu frem til! Pitch Black og især Chronicles of Riddick er nogle af mine største guilty pleasures - det er ikke intelligent, det er ret banalt, men det er underholdning!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Slettet Bruger [1287260156] 11 år siden

Jeg kan godt lide Riddick-filmene, ingen guilty pleasure her, kun pleasure. :)

At Urban vender tilbage og Katee Sackhoff er med, er kun ekstra sovs for mit vedkommende. :D
Gravatar

#3 RuckingFetard 11 år siden

Pitch Black var fed nok, men Chronicles var da en hæslig gang bræk. Håber dette tredje kapitel kan rette lidt op på det hele.
Gravatar

#4 cunninglinguist 11 år siden

Pitch Black og Dark Fury var helt eminente, Chronicles var ok popcorn underholdning. Så må vi se hvilken retning denne tager.
Gravatar

#5 Mr AC 11 år siden

Jeg glæder mig... Pitch Black var en positiv oplevelse, ligeledes Dark Fury... Chronicles havde mange gode elementer, men den blev lidt tynd mod slutningen, plus den efterlod et par løse ender jeg godt ville have set forfulgt... eventuelt i en Chronicles 2.

Men jeg er helt klart parat til mere Riddick - Bring it on, I'll prepare the popcorn
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#6 elwood 11 år siden

Looks clear
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 stalker 11 år siden

Rent film guf :-)
Gravatar

#8 drstrange 11 år siden

Har hørt om filmene, men ikke set dem, så jeg må hellere finde de 2 andre og den animerede 45 minutters kortfilm, før jeg kan se den her i bio, men tror nok bare jeg venter til den kommer på DVD :-)
Tidligere kendt som Nafie
Gravatar

#9 Kyllingebenet 11 år siden

Glæder mig.. godt med noget science-fiction!
Gravatar

#10 Laziter 11 år siden

Den skal jeg helt sikkert i biffen og se. Elsker de film :D
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!

Skriv ny kommentar: