Joseph Gordon-Levitt er over det sidste stykke tid blevet rygtet til en håndfuld forskellige projekter. Han var angiveligt på tale til DC Comics’ “Justice League”, samtidig med at han takkede nej til den nye “Godzilla” og blev tilbudt hovedrollen i Marvels “Guardians of the Galaxy”.

Se også: Mickey Rourke og Rosario Dawson vender tilbage i “Sin City 2″.

Selvom det ikke ser ud til, at Gordon-Levitt kommer til at medvirke i en eneste af de tre film, så har han netop booket en anden stor rolle, da han vil have en af de bærende roller i Robert Rodriguez’ “Sin City 2”, som ellers oprindeligt var tiltænkt Johnny Depp.

Den amerikanske skuespiller slutter sig dermed til en rolleliste, der allerede består af tilbagevendende navne som Mickey Rourke, Bruce Willis, Clive Owen, Rosario Dawson og den nye tilføjelse Dennis Haysbert, foruden at Josh Brolin også er rygtet.

Optagelserne til “Sin City 2” er allerede gået i gang i Texas, men Gordon-Levitt vil højst sandsynligt først filme sine scener på et senere tidspunkt. Skuespilleren er nemlig sat til at være vært ved den kommende Sundance Film Festival, hvor hans instruktørdebut “Don Jons Addiction” også har premiere.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

JGL er guld til enhver film. Tak tak tak!
Gravatar

#2 Herrguth 11 år siden

Nu skriver i godt nok at Clive Owen er med, men det ser ud til at hans rolle nu i stedet er blevet besat af Josh Brolin.
Gravatar

#3 Batsy 11 år siden

Herrguth (2) skrev:
Nu skriver i godt nok at Clive Owen er med, men det ser ud til at hans rolle nu i stedet er blevet besat af Josh Brolin.


Øv.. Clive er en sej og desvære en skuespiller som ikke bliver set for ofte på det store lærred. Ikke at Josh Brolin er et dårligt valg, han er jo også fantastisk.. det bare træls med alle de udskiftninger, hvis din nyhed passer.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 Guts 11 år siden

#2 + #3

En mulig grund til at Owens rolle kunne skulle spilles af en anden, er fordi Dwight har et helt andet udseende i A Dame to Kill for og får senere ændret sit udseende til det han har i den første film. Men ifølge IMDB står Clive Owen stadig til at spille Dwight McCarthy
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5 the_paki_don 11 år siden

Tjo, men Josh Brolin ift. Clive Owen ville give mening ift. historien!

Owen's karakter havde jo ændret udseende TIL det, vi ser i Sin City filmen. Så han har jo set anderledes ud. Han har så lignet Josh Brolin, hvis det er sådan, det skal forstås...
Gravatar

#6 the_paki_don 11 år siden

#4

Nu valgte jeg at sætte en spoiler på for dem, som ikke har set Sin City. Vi har skrevet noget nær det samme...
Gravatar

#7 moulder666 11 år siden

Ok, er der nogen der kan fortælle mig, hvem djævlen ham på billedet er? Det ligner ikke nogen jeg kan huske fra Sin City, og er da i hvert fald ikke JGL...kan ikke lige se, hvor han passer ind. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 the_paki_don 11 år siden

#7

Det er et effektivt make-up hold, der har arbejdet på Joseph Gordon-Levitt til hans rolle i "Looper", en fremragende sci-fi film fra sidste år. :D
Gravatar

#9 Mikkel Abel 11 år siden

Mega fed nyhed! JGL gør det altid fremragende og Sin City 2 er en film jeg ser ubeskriveligt meget frem til. Med det sagt, kunne jeg godt havde tænkt mig at se Johnny Depp i det univers. :)

Og krydser fingre for at Brolin og Owen er ombord!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10 Joeyvind 11 år siden

Dennis Haysbert skal være mere end velkommen..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..

Skriv ny kommentar: