Warner Bros.’ planer om enten at fortsætte eller genstarte deres populære Batman-franchise ser nu ud til at være skubbet lidt længere ud i fremtiden.

Se også: Er Batman på vej til at blive rebooted?

En ny Batman-film var ifølge rygtemøllen ellers sat til muligvis at skulle udkomme i løbet af 2016, men er nu blevet skubbet til 2017 hvis ikke senere.

Planen skulle stadig være, at den nye version af Batman introduceres i den kommende superheltefilm “Justice League”, hvor Batman, Superman og en række andre kendte DC Comics-superhelte slår sig sammen, ligesom vi tidligere har set det med Marvel-heltene i “The Avengers”.

Hvis “Justice League” og den nye Batman bliver taget godt imod, ser en 2017-udgivelse sandsynlig ud, men hvis “Justice League” ikke formår at hitte, kommer vi nok til at vente noget længere på en ny film om den mørke ridder.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (51)
Gravatar

#1 bjarke 11 år siden

Jeg er i udgangspunktet helt frisk på mere Batman - også i en ny indpakning.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 Kyllingebenet 11 år siden

Lav en Batman vs Predator!
Gravatar

#3 bjarke 11 år siden

Kyllingebenet (2) skrev:
Lav en Batman vs Predator!

...YES - den er jeg også med på:
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 mandalorian 11 år siden

En Batman VS Predator ville være mere end velkommen! Det ville være ren Gadget krig da de begge har rigeligt med Gadgets...
Who's the fool?...the fool...or the fool who follows him?......Obiwan Kenobi...A New Hope...
Gravatar

#5 oPmaNN 11 år siden

Det kunne faktisk virke rigtigt godt .. Batman behøver ikke genintroduceres inden en Justice League film ,, og så kan hans egen film springe hans origin over (Eller klare den med flashbacks som Burton gjorde)

Men de skal dælme spille deres kort rigtigt, ellers flopper den ..
Justice League er efter min mening sværere at få filmatiseret end Avengers var
Gravatar

#6 Theflyingorc 11 år siden

Håber lidt det er den samme batman, som kommer i både justice league og den nye batman :) her tænker jeg ny som i at ikke er den mørke fra Nolan trilogien. men mere den kloge, som f.eks. fra justice league tegnefilmen
Gravatar

#7 Kau 11 år siden

JL kommer til at floppe stort !
Gravatar

#8 pectus 11 år siden

Både og...

Nolans skabte jo sit eget batman-univers, på sin meget mørke og dystre facon.

Mon ikke vi er klar til en ny batman-franchise i 2017.
Gravatar

#9 Batsy 11 år siden

KasperSchlageClausen (7) skrev:
JL kommer til at floppe stort !


How do you know? please tell us!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Alex- 11 år siden

For min skyld har de ikke travlt med at få den lavet, jeg er ved at blive godt træt af Batman efter The Dark Knight Rises. Medmindre den selvfølgelig bliver lavet over Frank Millers version, så er jeg game (taler her ikke om Justice League).

Skriv ny kommentar: