Instruktør Bryan Singer er for tiden i færd med at samle en rollebesætning til “X-Men: Days of Future Past”, der indtil nu mest af alt består af velkendte navne fra franchisens fortid.

Nu har Singer så igennem sin Twitter-profil annonceret, at også Halle Berry vender tilbage i rollen som mutanten Storm, som hun spillede i de tre første “X-Men”-film.

Se også: Peter Dinklage er skurk i “X-Men: Days of Future Past”.

“X-Men: Days of Future Past” er baseret på tegneserie-historien fra 1980’erne af samme navn. Omdrejningspunktet i tegneserien er en dystopisk fremtid, hvor størstedelen af verdens mutanter er blevet tilintetgjort af de gigantiske robotter kaldet Sentinels.

Udover Berry består rollelisten bl.a. også af James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Patrick Stewart, Ian McKellen, Hugh Jackman, Peter Dinklage, Anna Paquin, Ellen Page og Shawn Ashmore.

Optagelserne til filmen begynder snart ud fra et manuskript af Simon Kinberg. Det forventes, at “X-Men: Days of Future Past” kan ses i biograferne i sommeren 2014.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Siriak 11 år siden

Det er meget fint, og på sin vis cool, at alle de nye og de gamle samles i filmen, jeg er bare bange for at med så mange karakterer, så er der ingen af dem der får ordentlig tid på skærmen.. Mest af alt frygter jeg at det påvirker Peter Dinklages skurkerolle, hvis han ikke får nok tid! Jeg nægter at tro på at vi får en 2,5-3 timers X-Men film.. Så 1,5 time er meget lidt tid til snart 20 karakterer :-/
Gravatar

#2 Kyllingebenet 11 år siden

Jeg interesserer mig ikke rigtig for Halle Berry som skuespiller, men Storm er en interessant karakter, en skam at vi ikke får hendes historie fortalt i en seperat film.

Men jeg er enig med #1, det bliver svært at få introduceret så mange karakterer på så kort tid, på en måde var det en af grundende til at X3 ikke fungerede for mig - der var alt for mange overflødige karakterer med. :)
Mental striptease..
Gravatar

#3 Yellow-TV 11 år siden

Som #1 og #2 er jeg enig, med at der vil måske være for mange, men jeg tror nok at den vil vare 2 timer, efter det nu er blevet "in" i superhelte-film som Fx. The Dark Knight Rises. Så jeg tror nok ikke at det vil være et problem, hvis de får Morgan Freeman i en rolle er jeg ti gange så spændt end jeg er nu.

Gravatar

#4 Metalhammer 11 år siden

Men mange af disse karakterer har jo allerede medvirket i tidligere film, og et par af karakterene er endda de samme. Jeg har fuld tiltro til Singer der nogenlunde præcist (især i X2) formåede at instruere et stort cast med plads til de fleste af de figurer der var med.
Gravatar

#5 Yellow-TV 11 år siden

Hvem var det nu der instruerede X-Men: The last Stand?
Gravatar

#6 Maroti 11 år siden

Yellow-TV (5) skrev:
Hvem var det nu der instruerede X-Men: The last Stand?


Jeg er temlig sikker på at det var Brett Ratner... Singer kunne vidst ikke fordi han skule lave Superman Returns..
Gravatar

#7 Slettet Bruger [995808638] 11 år siden

Ja, gid vi havde et opslagsværk på detdér internet, hvor vi kan slå sådanne filminformationer op, man kunne fx. kalde det noget med film-database eller tilsvarende, bare på engelsk. :p
Gravatar

#8 coftkohl 11 år siden

#7

Nej det kan da virkelig ikke passe at sådan en side kan eksistere, det ville være for meget af det gode....

On Topic, tror ikke dette vil blive det største problem, med flere af de gamle tilbage, tror / håber ikke at det bliver en "filmfan" pleasing film, men mere en "tegneserie" film.
Og de fleste af dem ved godt at der er mange karakterer med, samt at nogen er mere i fokus end andre, men ved at introducere for mange nye kan du brænde nallerne (Iron Man 2).
Gravatar

#9 Roxtaf 11 år siden

Jeg kan KUN glæde mig. At der er mange karakterer med kan ikke gå mig på, der er rigeligt andet materiale på papirform hvis man gerne vil have indgående kendskab til alle der er forbi skærmen.
Gør mig ikke noget at tegneserie film gør som bladene også gør. Nogle karakterer er hoved personer i nogle blade og ses kun flygtigt, eller over hovedet ikke i andre selv om det er samme serie.
Er man bare lidt belæst kan jeg ikke se hvorfor man skulle have brug for 20 mins introduktion til samtlige karakterer.
Men kom da bare med 3 timer ikke desto mindre ;P
Gravatar

#10 Yellow-TV 11 år siden

Maroti (6) skrev:
Jeg er temlig sikker på at det var Brett Ratner... Singer kunne vidst ikke fordi han skule lave Superman Returns..
Tak for informationen :)

Skriv ny kommentar: