Den første trailer til “The Wolverine” er lige på trapperne, og som optakt har 20th Century Fox udsendt to nye plakater til James Mangolds kommende tegneseriefilmatisering, der igen har Hugh Jackman i hovedrollen som den arrige, heroiske mutant Wolverine.

Se plakaterne her.

“The Wolverine” er baseret på en række tegneserier fra 1980’erne, der omhandler Wolverines rejse gennem Japan, hvor han ender med at stå over for et væld af uventede og dødsensfarlige modstandere i en kamp om liv eller død, der vil forandre ham for evigt.

Ud over Jackman er også Will Yun Lee, Svetlana Khodchenkova, Hiroyuki Sanada, Hal Yamanouchi, Tao Okamoto, Rila Fukushima og Brian Tee på rollelisten.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 LukeStarkiller 11 år siden

Giv nu bare en trailer.
Gravatar

#2 Aggeri 11 år siden

For mig vil det altid være filmen Aronofsky burde have lavet. Det kunne have været vanvittigt :)
Gravatar

#3 Frederik 11 år siden

gus12 (1) skrev:
Giv nu bare en trailer.



Der er udgivet en 6 sekunders trailer, og en 20 sekunders trailer. Den fulde, på to minutter, kommer i morgen.
Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

#2

Det havde helt sikkert været atypisk, modigt og visionært. Men jeg synes sgu de har fundet en mere end god afløser, og Mangold har før udvist god sans for både historie OG action, som denne film jo også er. Jeg er faktisk slet ikke bekymret. Jeg har en god fornemmelse her. Muligt jeg kommer til at tage fejl og muligt jeg skuffes.
Gravatar

#5 Gorman 11 år siden

Kom nuuuu - det bliver fedt :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#6 Kviesgaard 11 år siden

Om ikke andet, så er det da et fidt billede, der er sat på nyheden. Hugh Jackman er da også som skabt til, at spille Wolverine, set med mine øjne.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 the_paki_don 11 år siden

Så tag dog en t-shirt på, menneske, det regner jo!
Gravatar

#8 the_paki_don 11 år siden

Eller rettere, mutant.

Gravatar

#9 moulder666 11 år siden

Ok, det ligner mere bodyarmor end det ligner en sixpack - jesus!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 KasperBS 11 år siden

Har set frem til denne film, er sikker på at det nok skal blive god underholdning!

Skriv ny kommentar: