Kevin Feige, chef for Marvel Studios, har længe hentydet til, at en film baseret på figuren Doctor Strange var i planerne, dog uden at have endegyldigt bekræftet, at det var tilfældet. Det lader dog nu til, at “Doctor Strange” officielt er på vej.

Se også: Marvel: “Ant-Man” og “Doctor Strange” er en del af tredje fase.

Feige kan udtale i et interview, at en “Iron Man 3”-producer snart lige så langsomt vil begynde at klargøre “Doctor Strange”, så filmen vil kunne være klar til udgivelse engang efter både “The Avengers 2” og “Ant-Man”.

Dette betyder, at filmen højst sandsynligt er klar engang i løbet af 2016, da de to andre film begge står til at udkomme i 2015. Det er dog endnu uvist, om “Doctor Strange” vil følge direkte i hælene på “Ant-Man”, eller om der vil være andre film mellem de to.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Mister Marvel 10 år siden

Det er jo ren magi, og helt igennem magisk :-)

Håber den blir lige så god som alle de andre MCU-film.

„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#2 Hive 10 år siden

Super, det var også på tide. Jeg tror det er en karakter der kan gøre sig rigtigt godt på det store lærred - men jeg ser ham ikke rigtigt som en del af deres Avengers-følgeton. Jeg så hellere at de, udover deres 2 årlige blockbusters, udgav en lidt mindre film hvor karakterer som Dr. Strange, Daredevil (nu de har fået rettighederne tilbage), Ironfist, Luke Cage osv. kunne blive introduceret.

Men spændende at de tør prøve film som Dr. Strange, Ant-Man og Guardians of The Galaxy nu. Så længe Thor, Iron-Man, Hulk osv. ikke bliver glemt af den grund.
Gravatar

#3 Mister Marvel 10 år siden

han (dr. strange) var faktisk en del avengers dengang i bladene hvor helte skulle registrere sig, i the new avengers http://en.wikipedia.org/wiki/The_New_Avengers_(com...
så han er jo blevet tilknyttet avengers og co., så derfor tror jeg næppe at de andre helte blir glemt, nææ, tværtimod :-)

og nu hvor vi er links så tjeck dette ud : http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(comics)
fordi HVIS inhumans og namor nogensinde bliver filmatiseret så kan dette jo sagtens kommer på tale, dog uden professor X , desværre, men han kunne jo erstattes af en anden...

Så mulighederne er der jo nok af ikke???
Men håber det blir en god film, som forbinder magien til universet lige så godt som de andre aspekter af MCU .
Men hvis at thanos er hovedskurken i avengers 3, så kunne magien jo sagtens spiller en stor rolle i heltenes besejring af thanos.

Med hensyn DD (daredevil) tjaa, håber da han blir filmatiseret igen, eller nævnt, det samme håber jeg også med iron-fist og luke cage, helt klart, samme gælder også for black panter.
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#4 Kviesgaard 10 år siden

Hvad jeg synes kunne være interessant, er hvordan de vil forklare eller redegør for den gode doktors magiske evner. I Thor filmen fremstod det lidt som om, at det i Asgaards tilfælde "bare" var tale om avanceret teknologi.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#5 Mister Marvel 10 år siden

ja, aserne/asgaards (ikke at forvekle med dem fra Stargate SG1 og SGA ), er nok ´´halv-guder ´´ i den forstand at de jo ikke ældres på same rate som et menneske, men ikke udødelige, men superevner har de, helt klart, og selvfølig hjælper teknologien dem, men magien, tjaa, det blir meget interessant og se hvordan de udføre dette.
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#6 Mister Marvel 10 år siden

men doc. strange udfører jo også magi via forskellige anordninger så vist jeg husker, og yderligere så er een af dem i Odins box, som vi i thor filmen ser lige efter angrebet fra frostgiganterne uden thor´s højtidelighed.

Og for en beskrivelse i engelsk , værsgo : http://screenrant.com/thor-movie-odins-vault-artif...
„Be who you want to be, not what others wants to see.``

Skriv ny kommentar: