Tidligere på året kom det frem, at optagelserne til det syvende kapitel i “Star Wars”-sagaen stod til at begynde i 2014. Nu har Lucasfilm i en pressemeddelelse annonceret, at selve produktionen af “Star Wars: Episode VII” vil foregå i Storbritannien.

Se også: ”Star Wars: Episode VII” begynder optagelser i starten af næste år.

”Jeg er spændt på at vende tilbage til Storbritannien for at producere filmen og gøre nytte af landets utrolige talent i processen,” udtaler Lucasfilm-chefen Kathleen Kennedy.

Det er ikke første gang, at en “Star Wars”-film er blevet produceret på europæisk jord, for alle tidligere film i serien har nemlig gennemgået en omfattende behandling på engelske studier såsom Elstree, Shepperton, Leavesden, Ealing og Pinewood Studios.

Filmen, der vil blive instrueret af “Star Trek Into Darkness”-instruktøren J.J. Abrams ud fra et manuskript af “Toy Story 3”-manuskriptforfatteren Michael Arndt, står på nuværende tidspunkt til udgivelse i 2015.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 David Munch 10 år siden

Oh, måske vi så får Patrick Stewart som jedi? ;)
Gravatar

#2 the_paki_don 10 år siden

Use the force, Harry!
Gravatar

#3 Laziter 10 år siden

00Jedi
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!
Gravatar

#4 davenport 10 år siden

Så må vi håbe de ikke begår en "Cameron" og går amok over deres staff omkring te-tid :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 LeroyJenkins 10 år siden

Det bliver super, og JJ har jo med de nye Star Trek-film allerede vist at han er eminent til at instruere Star Wars-film.
Gravatar

#6 origin 10 år siden

1 år til at filme og producere end hel star wars film.. det kan umuligt være lang nok tid :O
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#7 Kyllingebenet 10 år siden

origin (6) skrev:
1 år til at filme og producere end hel star wars film.. det kan umuligt være lang nok tid :O
... hvad med manuskriptet? Der ligger min største frygt.
Mental striptease..
Gravatar

#8 the_paki_don 10 år siden

Men Kyllingebenet...

Hvis du ikke giver slip på frygten, så vil det lede til vrede, vrede vil føre til had og had... fører til lidelse!
Gravatar

#9 Kyllingebenet 10 år siden

the_paki_don (8) skrev:
Men Kyllingebenet...

Hvis du ikke giver slip på frygten, så vil det lede til vrede, vrede vil føre til had og had... fører til lidelse!


Jeg har intet klogt at sige, så jeg synger bare en nederen sang for dig:

Baby, du'r for lækker, lækker lækker lækker... :$
Mental striptease..
Gravatar

#10 the_paki_don 10 år siden

TAK! :)

Jeg vidste, at det ville blive en god dag i dag!

Skriv ny kommentar: