En efterfølger til Ridley Scotts klassiske sci-fi-film “Blade Runner” har længe været under opsejling med Scott tilbage i instruktørstolen og den originale manuskriptforfatter, Hampton Fancher, om bord. Filmens manus bliver dog nu omskrevet.

Se også: Ridley Scott fortæller om ny “Blade Runner”.

Manuskriptforfatteren, der skal stå for at give “Blade Runner 2”-manuskriptet en kærlig hånd, bliver Michael Green, der var med til at skrive den udskældte superheltefilm “Green Lantern”.

Foruden at have været med til at lave “Green Lantern” har Green også skrevet manuskriptet til superheltefilmen “Flash”, der endnu blot er under udvikling, såvel som “Gods and Kings”, der ligeledes blot er under udvikling, men som Steven Spielberg i en overgang skulle have instrueret.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 Nicklas T M 10 år siden

http://nooooooooooooooo.com/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOP IMEDIATELY! Hyr nu bare Duncan Jones!
Hele hans liv og karriere er bygget op af hans respekt for Blade Runner - Lad dog den mest oplagte instruktør få tjansen, så vi måske endda kan få en film der næsten kunne leve op til 1eren, istedet for en katastrofe..
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2772213286] 10 år siden

Oh well. Selvom Blade Runner nok er min favoritfilm, har jeg den på blu-ray i alle tænkelige udgaver og hvis denne kommer til at stinke helt vildt, lader jeg bare være med at se den.

Det ville dog være rart med en ikke-dårlig udgave.
Gravatar

#3 the_paki_don 10 år siden

Skulle han ikke først tage at omskrive "Green Lantern"?
Gravatar

#4 MetalMonstrum 10 år siden

Efter resultatet af Scotts tilbagevenden til Alien-universet frygter jeg hvad der kommer ud af det her...
Har han det stadig i sig?
Gravatar

#5 SiniSael 10 år siden

Lucas kunne ikke efter 20 års pause...

Spielberg/Lucas kunne heller ikke efter 20 års pause (indy 4)

Scott kunne ikke med Alien efter 20 års pause...

Idet mindste kastede Lucas håndklædet i ringen og solgte endelig ud - så i det mindste der kan ske noget fornuftigt med SW efter det bræk han har leveret siden '87. Med undtagelse af Special editions udgaverne af ep 4- 6 men de var osse ret sværre at fucke op, men hey det lykkes da til sidst med Lucas i Blu-ray udgaverne.

Men respekt til Scott at han vil prøve igen - men forventer lort af den lignende skuffe som Prometheus også kan den vel kun næsten overraske positivt.
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 10 år siden

Scott skal jo præstere over evne, hvis han skal levere en film, som kan være Blade Runner bekendt, uanset manus. Personligt tror jeg ikke manden har flere mesterværker i sig. Prometheus var jo direkte ubegavet og dum, om end flot og sine steder ganske underholdende. De sidste mange film FØR den har været svingende, uden en eneste der har ramt storformen (selv om en enkelt var tæt på).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 duuk74 10 år siden

Ikke lige en overskrift med håber på at læse :/
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#8 Mikkel Abel 10 år siden

Fatter simpelthen ikke der kræves en efterfølger til sådan en kultfilm og det er sgu selvom det er samme instruktør.. Ligesom en Raging Bull 2, helt ærligt man.

Glæder mig til Taxi Driver 2 og Fight Club 2.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 10 år siden

Ligegyldig hvad er jeg for nysgerrig til at lade være.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Gorman 10 år siden

# 8, kunne ikke være mere enig. Lad mesterværket stå for sig selv og find på noget nyt i stedet.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: