19. oktober udkommer en ny DVD-udgivelse af tegneserie-filmatiseringen “Hellboy”.

Denne nye udgivelse vil være et 3-disc set, hvoraf den første skive vil indeholde et helt nyt Director’s Cut af filmen, sammen med et nyt kommentarspor af instruktøren Guillermo del Toro og en Composers Commentary (i stedet for den Cast Commentary som er at finde på den regulære udgivelse).

Disc 2 vil indeholde alle de Special Features der findes på den nuværende 2-disc Special Edition DVD.

Disc 3 vil indeholde timevis af nye Special Features, deriblandt en Video Commentary med Castet, Art Work af Hellboy-skaberen Mike Mignola og meget mere.

Et eksklusivt Gift Set med en buste af Hellboy udkommer også samme dag.

Klik på overskriften for at læse mere om Special Features, se billeder af coveret og Gift Settet.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 DarkLight 19 år siden

Det lyder godt. Jeg tror jeg lander på 3 disc tingen. Jeg er ikke stor fan nok, af hverken filmen eller tegneserie til at gå i buste-mode.

Jeg kan dog stadig irriteres over den slutning.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Hehe, hvor er jeg glad for, at jeg har ventet med at investere i "Hellboy".

Som DarkLight, hopper jeg også på 3-disc versionen - selvom mit samlergen skriger på giftset udgaven. :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 19 år siden

Ditto her ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Rar nyhed - dette blev jo annonceret tidligt, så jeg har også ventet med at købe den. Overvejer bestemt at købe denne udgave.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-Batwing-One 19 år siden

Ja det er en god nyhed !. Jeg er begyndt, at vente lidt længere med at købe dvd film, da jeg er den type der vil have så mange scener med af en film som muligt. Og tendensen er jo at der i mange tilfælde kommer en extd. version, eller en Dir. cut. Så jeg venter gerne lidt længere, man vil vel have noget for sine penge ;-D
Stay frosty people !!
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

#4, 3disc eller buste?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 El vez 19 år siden

Der er tidligere blevet annonceret en 3-disc director's cut.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 DarkLight 19 år siden

#7, forstået. Men du siger at du overvejer at købe denne udgave. Nyheden henviser til 2 udgaver. Men hvis ikke andet nævnt regner jeg med 3disc minus buste.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 El vez 19 år siden

Nåh.. Det kommer fuldstændig an på prisen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 Martindan 19 år siden

mig vil ha... grrr... savle....
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: