Ben Affleck er den nye Batman!

Efter lang tids spekulation og rygter har Warner Bros. nu afsløret, hvem der kommer til at være den nye Batman i Zack Snyders kommende “Man of Steel”-efterfølger.

Se også: Zack Snyder annoncerer: Batman i “Man of Steel 2″.

Den sjette Batman på det store lærred kommer til at være ingen ringere end Ben Affleck, der også tidligere har været rygtet til rollen – dog i relation til “Justice League”, hvor han også var ønsket som instruktør. Det aldrig blev dog aldrig til noget.

Affleck har ellers ikke haft den store succes som superhelt, idet han har fået en del mere ris end ros for rollen som Daredevil i filmen af samme navn fra 2003. Skuespilleren har tilgengæld et godt arbejdsforhold med Warner Bros., som har været med til at finansiere Afflecks seneste to film som instruktør, “The Town” og “Operation Argo”, såvel som den kommende “Live by Night”. Det kunne derfor tænkes, at Affleck kunne ende med alligevel at påtage sig rollen som instruktør på “Justice League”, hvis hans rolle som Batman i “Man of Steel 2” er en succes.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (81)
Gravatar

#1 SublimeKen 10 år siden

Det var sgu hurtigt. 41 min efter jeg skrev det i "Ryan Gosling eller Josh Brolin som Batman" tråden, også kl. 05 om morgenen, thumbs up.

On topic: Kan slet ikke se Affleck som Batman. Han er en god instruktør og til tider en troværdig skuespiller(Mest i hans egne film dog) Men hans skuespil har aldrig imponeret mig som sådan også passer han desuden heller ikke særlig godt til rollen imo. Men det kan være han overrasker, har bare svært ved at forestille mig det.

Derudover har du glemt at inkludere den lille side kommentar om at han skal spille en ældre og mere erfaren Batman.
Gravatar

#2 Coffey Mug 10 år siden

Det er altså ikke en morgennyhed, havde nær fået et slagtilfælde!
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvis der er en skuespiller, der i virkeligheden ER Batman, så er det sgu da Affleck! Han virker i hvert fald tilpas arrogant, og ligner ham på en prik... eller i hvert fald efter min forestilling. Om han så kan spille ham, betvivler jeg nu også.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 misuma 10 år siden

Jeg er helt med på ideen!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5 Tyskeren 10 år siden

Jeg har også svært ved at se hans kvaliteter som skuespiller, men omvendt var størstedelen af folk heller ikke helt med på idéen om at Heath Ledger skulle spille Jokeren i The Dark Knight, og det gik jo alligevel meget godt, så jeg vil helst ikke dømme dem for castingen før jeg har set ham i aktion.
Gravatar

#6 Giraffen 10 år siden

Det var ikke lige et valg jeg havde regnet med eller håbet på for den sags skyld. Josh Brolin havde været et meget mere interessant valg.
Gravatar

#7 KasperBS 10 år siden

Havde dog hellere set Josh Brolin som en ældre Batman.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [2948874560] 10 år siden

Interessant, den havde jeg sgu ikke set komme. Men jeg er fan af Affleck, så lad os endelig se hvad han kan i rollen. :)
Gravatar

#9 monzoon 10 år siden

skal se det før jeg tror på det!
to infinity and beyond!
Gravatar

#10 Ispep 10 år siden

Det er i sådanne tilfælde jeg håber på overraskelser eller mirakler.

Skriv ny kommentar: