En af de største navne i Marvels kommende superheltefilm “Guardians of the Galaxy” er Vin Diesel, der spiller det træ-lignende væsen Groot. Til trods for sin status viser det sig dog, at Diesel kun har én linje dialog i hele filmen.

Se også: Bradley Cooper er Rocket Raccoon i “Guardians of the Galaxy”.

Hvis Groot er kendt for noget som karakter, så er det nok, at han stort set aldrig siger andet end ”I am Groot”, og den tradition holder “Guardians of the Galaxy” fast i. Det viser sig dog, at det er Diesel selv, der valgte den lille rolle og ikke Marvel, som udvalgte den til ham.

Diesel ville meget gerne medvirke i en Marvel-film, men har et travlt skema med bl.a. “Fast and the Furious”-franchisen, hvorfor det ikke var muligt for ham at snuppe nogen stor rolle, også selvom Marvel var klar på samarbejdet. Det blev derfor besluttet, at Diesel i første omgang snupper den mindre rolle som Groot.

Ifølge Diesel er der dog stadig en chance for, at han i fremtiden kunne ende med at påtage sig en større rolle i Marvel-universet. Hvilken karakter, der kunne være tale om, vil han dog ikke ud med.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Cain 10 år siden

Cable?
Is that my stomach or ypur Ambrocius?
Gravatar

#2 Mr AC 10 år siden

Cain (1) skrev:
Cable?

Oh God yes please - make that movie!
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#3 Cain 10 år siden

Mr AC (2) skrev:
Oh God yes please - make that movie!


Personligt så jeg hellere Nathaniel Essex eller Paris Bennet :)
Is that my stomach or ypur Ambrocius?
Gravatar

#4 Hive 10 år siden

Fox ejer rettighederne til Cable, ikke Marvel selv.
Gravatar

#5 Warbeard 10 år siden

Tror nu ikke der var mange der forventede at Groot ville sige andet :) Når det så er sagt, så husker jeg Vin Diesel som at være en ret god stemmeskuespileller (The Iron Giant), så han kan forhåbentlig smide nogle følelser ind i den enkelte linie han nu har :)

Og mere Vin og Marvel? Ja tak!
Gravatar

#6 Kviesgaard 10 år siden

Hvilken Marvel karakter ville ellers passe til Vin Diesel? Umiddelbart kan jeg ikke selv lige komme på nogen, men måske andre har et passende bud?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 Hive 10 år siden

De kan "black him up" og lade ham spille Luke Cage.
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

Keglekongen, tror han ville spille en troværdig version af keglekongen, en leder som man frygter og respekterer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Hive 10 år siden

#8

Godt set, jeg tror du har ret i at han kunne være en god Kingpin.
Gravatar

#10 Giraffen 10 år siden

Vin Diesel har kun én linje i "Guardians of the Galaxy"


Smart. Så mindsker man risikoen for at den stinker. Det er gangske simpel matematik.

Skriv ny kommentar: