Fox Searchlight Pictures har udsendt den første trailer til “Moonrise Kingdom”-instruktøren Wes Andersons seneste film, komedie-dramaet “The Grand Budapest Hotel”, der har Ralph Fiennes i hovedrollen som M. Gustave i den stjernespækkede film.

Se traileren her.

“The Grand Budapest Hotel” fortæller historien om den legendarisk portner M. Gustave, der bor på det berømte europæiske hotel. Her opstår et venskab med den unge lobbydreng, Zero, som bliver hans protegé.

Udover Fiennes kan Tony Revolori ses i rollen som Zero. Derudover medvirker bl.a. også Adrien Brody, Willem Dafoe, Jeff Goldblum, Jude Law, Harvey Keitel, Bill Murray, Edward Norton, Jason Schwartzman, Tilda Swinton, Tom Wilkinson og Owen Wilson i filmen.

“The Grand Budapest Hotel”, der også er skrevet af Anderson i samarbejde med debutanten Hugo Guinness, rammer de danske biografer til næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 X&O 10 år siden

Ser skøn ud. Fantastisk med en filmskaber der har så tydelig en stil, og ikke bukker under for Hollywood-normen.
Gravatar

#2 Muldgraver 10 år siden

Hvor ser den dejlig ud. Og det er efterhånden vanskeligt ikke at forestille sig en glimrende film fra hans hånd.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3 Kruse 10 år siden

Jeg var ret så vild med "Moonrise Kingdom", så jeg skal helt sikkert også se denne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Ispep 10 år siden

Ser spøjs ud. Skal ses!
Gravatar

#5 Lehrmann 10 år siden

Ser enormt forceret og anstrengende ud, Hører også til dem der ikke mener, Moonrise Kingdom var blandt hans bedste film.
Gravatar

#6 Fredag 10 år siden

Vil hellere kede mig.......Vent, det gør mandens film allerede!!!!
Gravatar

#7 wiseguy 10 år siden

Det er første gang, at jeg har fået lyst til at se en Anderson film ud fra traileren. Den ka' da vist kun blive hylende morsom og hvilket cast!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 10 år siden

Shit et cast, mand! Må vist hellere snart få set Moonrise Kingdom.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Batsy 10 år siden

Jeg er helt enig i folket med Castet, og må indrømme den fik mig til at klukke 3 gange og smile på båndet. Så umiddelbart er jeg solgt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: