Der er utrolig meget hemmelighedskræmmeri omkring den kommende fortsættelse til “Man of Steel”, der i denne omgang vil indeholde selveste Batman, spillet af Ben Affleck. Iblandt alt dette hemmelighedskræmmeri slipper der dog få bider af information ud her og der, og denne gang er det via den populære filminstruktør og tegneserieekspert Kevin Smith, der har fået lov til at se Afflecks kostume i filmen.

Se også: Vil Affleck dukke op som Batman i hele 13 film?

”Jeg så Batman-kostumet. Og mere end det så så jeg et billede af ham (Affleck) i kostumet. Jeg vil ikke afsløre noget, da alt den slags er op til dem, men jeg vil sige det her – jeg gav med det samme Snyder et kæmpe kram. Du har ikke set det her kostume på film før, og for en tegneseriefan var det helt svimlende,” udtaler Smith.

Smith fortsætter med at nævne, at vi indtil nu blot har set Batman-kostumer, der har lignet en hybrid mellem “The Matrix” og “X-Men”, men at dette kostume er noget helt nyt og fantastisk, og at det helt og aldeles har overvældet ham.

Filmen, der endnu ikke har nogen officiel titel, går under navnet “Batman Vs. Superman” og står til at få premiere den 17. juli 2015. Udover Affleck medvirker Henry Cavill igen som Superman, mens vi også kommer til at se Amy Adams, Diane Lane og Laurence Fishburne gentage deres roller fra “Man of Steel”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (100)
Gravatar

#1 Batsy 10 år siden

Der har været rygter om at de vil minde om Noel dragten, som er blevet brugt som som billede i selve nyheden.

Om batman kan se så sej og vred ud som nyheds billedet er jo jo op til ham og snyder.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 the_paki_don 10 år siden

Tja...

Man havde da heller ikke set nipples på en dragt før. Det gik jo forfærdeligt.

Så en anderledes dragt betyder desværre stadigvæk ikke meget.

Venter stadigvæk på en trailer. Men vil også gerne snart se et billede så.
Gravatar

#3 Christo 10 år siden

uanset hvor flot lavet dragten er, kommer det stadig ud på et, om Zack snyder kan lave en god historie, og ikke bare flotte effekter og lyd. Superman kostumet i man of steel var for vildt! dog kunne man ikke sige det samme som historien :(
Gravatar

#5 Høegh 10 år siden

Christo (3) skrev:
uanset hvor flot lavet dragten er, kommer det stadig ud på et, om Zack snyder kan lave en god historie, og ikke bare flotte effekter og lyd. Superman kostumet i man of steel var for vildt! dog kunne man ikke sige det samme som historien :(


Det var også David S. Goyer der havde stået for manuskriptet. Og den mand kan ikke forfatte en sammenhængende historie om det galt hans liv.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#6 Quantom 10 år siden

Ligemeget hvad så bliver denne film direkte pinlig. Affleck skal nok få ødelagt Batman universet.

Hvad har den mand nogensinde præsteret udover at ligge og kysse Jlo's store røv ? Han skal passe på massive folkemængder ikke vælgere at spytte efter ham.
Gravatar

#7 Driver 10 år siden

Høegh (5) skrev:
Det var også David S. Goyer der havde stået for manuskriptet. Og den mand kan ikke forfatte en sammenhængende historie om det galt hans liv.

Det gik da meget godt med Batman Begins, TDK og TDKR, selvom han også har mindre heldige film på CV'et.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8 Driver 10 år siden

holger_badstuber (6) skrev:
Ligemeget hvad så bliver denne film direkte pinlig. Affleck skal nok få ødelagt Batman universet.

Hvad har den mand nogensinde præsteret udover at ligge og kysse Jlo's store røv ? Han skal passe på massive folkemængder ikke vælgere at spytte efter ham.

Vundet en Oscar som 25årig for manuskriptet til Good Will Hunting, leveret andre fremragende film som Gone Baby Gone, The Town og senest Argo, som han også vandt en Oscar for.
Jeg tog gerne Gigli og J-Los store røv med i hatten, hvis jeg havde to Oscars stående derhjemme på kaminhylden, som min kone Jennifer Garner havde tændt op for, inden jeg kom hjem. Modsat Butters så vil jeg hellere have Garner end Lopez :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2808044963] 10 år siden

holger_badstuber (6) skrev:
Hvad har den mand nogensinde præsteret udover at ligge og kysse Jlo's store røv ?


Tjaa.. han har fået to Oscars.

Og er Affleck dårlig i rollen som Batman, i den film, som du ikke engang har set et eneste billede fra endnu, skal du nok placere ansvaret hos dem, der har produceret og instrueret filmen, da det er dem, der har hyret ham til jobbet.
Gravatar

#10 maniac 10 år siden

Jeg er frisk på Affleck i rollen. Han er efter min mening den skuespiller i den rolle, der mest minder om Bruce Wayne udseendesmæssigt i forhold til hvordan han tegnes i både tegneserier og de animerede film. Og Affleck har vist at han kan spille godt, når han bruges rigtigt, om det bliver tilfældet her, må tiden vise.

Skriv ny kommentar: