Når Sony Pictures til april udsender “The Amazing Spider-Man 2”, vil det på ingen måde være det sidste, vi ser til heltens filmunivers. Foruden en allerede annonceret 3’er og 4’er har Sony nemlig nu annonceret en række spin-off-film.

Se også: Peter Parker er tilbage i første trailer til “The Amazing Spider-Man 2″.

Der er tale om en film om skurkegruppen The Sinister Six og en om skurken Venom – en film, der var på tale helt tilbage fra dengang, hvor Sam Raimis “Spider-Man 3” ramte biograferne.

Alex Kurtzman står til at instruere filmen om Venom ud fra et manuskript af samarbejdspartneren Roberto Orci, Ed Solomon og Kurtzman selv. Imens vil The Sinister Six-filmen blive skrevet og muligvis også instrueret af Drew Goddard.

Der er endnu ingen officielle titler eller udgivelsesdatoer på disse to projekter, men ventetiden kan forsødes med “The Amazing Spider-Man 2”, der spinder sig vej ind i de danske biografer 17. april 2014.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 David Munch 10 år siden

Hold da op... Så må man håbe for deres skyld at 2'eren ikke flopper..
Gravatar

#2 Kviesgaard 10 år siden

Jeg synes, at min interesse begynder, at dale.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#3 Uncanny 10 år siden

Det lyder som en god nyhed. Sinister Six bliver også hentydet til i ASM2-traileren.
"Eh, don't. Every joke, every pun, done to death, seriously".
Gravatar

#4 Mikkel Abel 10 år siden

Pisse fedt. En Venom-film var min vådeste drøm for fem-seks år siden, så det vil jeg se frem til. Så kan man håbe på et bedre casting-valg denne gang, frem for Topher "That 70's Show" Grace.

Men ideén om film hvor skurkene er hovedkaraktererne, den er jeg helt vild med!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#5 David Munch 10 år siden

Jeg så gerne en Venom spin off i stil med Alien 1.. Det ville være frækt.
Gravatar

#6 LittleMy 10 år siden

Normalt har jeg kun suk og en let hovedrysten tilovers for den her slags spin-off's... Men Venom har altid været min yndlings-skurk i Spiderman, så jeg ved bare at jeg bliver en sucker for den film...
Officielt sukker jeg dog og ryster let på hovedet...

Skriv ny kommentar: