Sony Pictures har udsendt den første ucensurerede trailer til action-komedien “22 Jump Street”, der er efterfølgeren til hittet “21 Jump Street” fra sidste år, som bringer Channing Tatum og Jonah Hill tilbage i hovedrollerne.

Se traileren her.

I “22 Jump Street” er Hill og Tatum tilbage som makkerparret Schmidt og Jenko, der denne gang går undercover på et college. Her bliver Jenko godt tilpas på skolens amerikanske fodboldhold, mens Schmidt bliver en del af boheme-kunstscenen, hvilket får dem til at tvivle på deres partnerskab.

“22 Jump Street” instrueres ligesom forgængeren af Phil Lord og Chris Miller. Mens Michael Bacal og Jonah Hill igen har stået for historien, så har Bacal denne gang skrevet manuskriptet i samarbejde med Oren Uziel og Rodney Rothman.

Foruden Hill og Tatum vender også Ice Cube, Rob Riggle og Dave Franco tilbage i filmen, der forventes klar til at indtage biograferne 26. juni næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 KEiZ 10 år siden

hehe, kom ind til 1'eren uden forventninger og var udemærket underholdt, så mon ikke dette bliver ok?? meeen bliver nok ikke en bif billet. selv om trailren sr tilpas am ud til jeg vil blive underholdt endnu en gang...
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Mikkel Abel 10 år siden

Den første var kanon underholdning! Bestemt en af de bedre komedier fra nyere tid.
Jeg glæder mig til denne opfølger, men frygter virkelig at det bliver en repetition med samme problematikker osv.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Warbeard 10 år siden

Ligner 1´eren paa en prik, men den havde ogsaa nogle issues, saa haaber de kan fikse dem i 2´eren, og saa simpelthen bare goere den til en bedre version
Gravatar

#4 danish99 10 år siden

Ser lige dårlig ud som den første.
King
Gravatar

#5 steadi07 10 år siden

Channing Tatum var 1'erens absolut største komiske overraskelse, så jeg glæder mig til et gensyn. Jonah Hill er udmærket, bestemt, men han overskygges, imo, totalt af Tatum. Manden kan jo komedie!
Gravatar

#6 Silver666 10 år siden

danish99 (4) skrev:
Ser lige dårlig ud som den første.
Enig
jeg måtte slukke for 1eren efter 30 min
Gravatar

#7 Driver 10 år siden

Haha, det skal nok blive godt..! "They gave me a vagina..." xD
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8 MallePalle 10 år siden

aj hvor fedt! sjov forfilm! Jeg elskede den første film! :D Glæder mig rigtig rigtig meget!

Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!

Skriv ny kommentar: