Lionsgate har udsendt den første teaser til det kommende actionbrag “The Expendables 3”, der – ligesom forgængerne – bugner af actionstjerner.

Se teaseren her.

I “The Expendables 3” må Barney (Sylvester Stallone) og hans soldaterkammerater stå ansigt-til-ansigt med den formodet omkomne medstifter af Expendables-gruppen, Conrad Stonebanks, der i sin tid skiftede side og blev våbensmugler, hvorefter Barney selv endte med at måtte slå ham ihjel – eller det troede han da i hvert fald. Conrad er nu tilbage for det endelige opgør med sin tidligere makker.

Foruden Sylvester Stallone som Barney har Mel Gibson skurkerollen som Conrad. Derudover medvirker også gamle kendinge som Jason Statham, Dolph Lundgren, Randy Couture, Jet Li, Terry Crews og Arnold Schwarzenegger såvel som nye ansigter som Antonio Banderas, Wesley Snipes, Kellan Lutz, Harrison Ford og Kelsey Grammer.

Filmen instrueres af australske Patrick Hughes, der stod bag thrilleren “Red Hill” fra 2010. Manuskriptet er skrevet af Stallone i samarbejde med Kreighton Rothenberger og Katrin Benedikt, der i fællesskab forfattede “Olympus Has Fallen”.

“The Expendables 3” rammer efter planen de danske biografer den 14. august 2014.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (36)
Gravatar

#1 Jakob5566 10 år siden

Det skal nok blive vildt!
Gravatar

#2 BabyJaneFirefly 10 år siden

Jeg er på. De to første var kanon go' underholdning, og at de nu har tilføjet Banderas, Ford og Kelsey Grammar til castet... Fantastisk. Kunne dog godt have undværet Lutz.
"And to what do I owe this dubious pleasure?" - Evil Ed Thompson
Gravatar

#3 Mikkel Abel 10 år siden

Den første var fin underholdning og ideen med et stort esemble af actionstjerner var sgu fed. 2'ern var direkte pinlig, sølet end i monotone actionscener kun afbrudt af ekstremt dårlige jokes.. Jeg vil se denne, men har ingen forhåbninger.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#4 henrique406 10 år siden

Mikkel Abel (3) skrev:
Den første var fin underholdning og ideen med et stort esemble af actionstjerner var sgu fed. 2'ern var direkte pinlig, sølet end i monotone actionscener kun afbrudt af ekstremt dårlige jokes.. Jeg vil se denne, men har ingen forhåbninger.


Har det lige omvendt. Synes dog også 1'eren var ok. Men 2'eren var meget bedre skrevet. Synes også der var noget mere kød på historien i 2'eren. Var især glad for Van Damme og hans karakter.

Så glæder mig bestemt til 3'eren, især med tilføjelsen af endnu flere actionstjerner.
Gravatar

#5 Kaversmed 10 år siden

Not a fan. Så hellere at mange af disse navne ville bruge deres tid (og talent?) på noget mere ambitiøst. Bevares, det er da fint med noget hjernedød underholdning en gang imellem, men når jeg ser folk som Ford og Gibson i film som disse, så dør jeg alligevel en smule indeni :D
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Ford er da ikke en action-stjerne? Men jeg er ekstrem spændt.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#7 Fredag 10 år siden

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg synes det er frisk og frækt at de har brugt temaet fra David Lean Mesterværket Bridge On The River Kwai eller om det er uartigt:)
Gravatar

#8 Silver666 10 år siden

Fed cast glæder mig de første to var fede
Gravatar

#9 Michael Andersen 10 år siden

Fridag (7) skrev:
Jeg kan ikke finde ud af, om jeg synes det er frisk og frækt at de har brugt temaet fra David Lean Mesterværket Bridge On The River Kwai eller om det er uartigt:)


"Colonel Bogey March" blev skrevet 43 år før den var med i "Kwai", så det er nok ikke den største uartighed :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 10 år siden

henrique406 (4) skrev:
Har det lige omvendt. Synes dog også 1'eren var ok. Men 2'eren var meget bedre skrevet. Synes også der var noget mere kød på historien i 2'eren. Var især glad for Van Damme og hans karakter.

Så glæder mig bestemt til 3'eren, især med tilføjelsen af endnu flere actionstjerner.


Hear hear! Dog er jeg ikke oppe og ringe over nogen af dem, men toeren var da en klar forbedring på den førstes rodede plot og manglende actionscener.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: