David S. Goyer, der har været med til at skrive Christopher Nolans ekstremt succesfulde “Batman”-trilogi og sidste år skrev “Man of Steel”, har flere superheltefilm i støbeskeen. I øjeblikket arbejder han på “Batman vs. Superman”, og når han er færdig med den, ved han allerede, hvilken superhelt han vil kaste sig over som den næste.

Se også: Er Dwayne Johnson den nye Green Lantern i “Batman vs. Superman”?

Det drejer sig om Green Lantern, som Warner Bros. filmatiserede tilbage i 2011. Filmen, der havde Ryan Reynolds i hovedrollen, blev dog langt fra en succes, og superheltefilmen fik derfor aldrig en efterfølger. Nu fortæller Goyer så, at han er interesseret i at genindspille filmen, da “Green Lantern” vil være en perfekt anledning til at dykke ned i det store univers.

Warner Bros.s chef, Kevin Tsujihara, fortalte for et par uger siden, at selskabet snart ville afsløre en ny kommende superheltfilm. Det bliver dog formentlig ikke en ny “Green Lantern”-film i denne omgang, men derimod en “Justice League”-film, som “Batman Vs. Superman” så vil lede op til. Green Lantern er dog en del af Justice League, så det er ikke helt utænkeligt , at vi snart får Ryan Reynolds’ superhelt at se på det store lærred igen.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 tricopulus 10 år siden

En god GL , vil nok være en John Stewart-GL
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#2 Elisha 10 år siden

første green lantern ville måske have været en bedre film hvis hal jordan ikke havde fremstået som et dumt røvhul.
hey jeg ofrer lige min co-pilot for at vise at jeg er den sejeste.
Og min første handling efter at have fået superkræfter er at tæve 3 gutter der lige har mistet deres arbejde fordi jeg ville være sej.
hal kommer hen til vogter planeten træner i 2 minutter finder ud af at det er for hårdt at være green lantern og skrider. Hvilket var ca. det tidspunkt hvor jeg opgav filmen.

Sinestro med det lumske overskæg var på et eller andet niveau mere sympatisk end hal jordan når man ser på handlinger alene.
Gravatar

#3 Squeszh 10 år siden

"så det er ikke helt utænkeligt , at vi snart får Ryan Reynolds' superhelt at se på det store lærred igen."


Det bliver jo næppe "Ryan Reynold's superhelt"....
Gravatar

#4 Batsy 10 år siden

Ryan Reynold har sagt han ikke vil spille den den grønne lygte igen, passer mig fint. Nu synes jeg de skal finde Nathan Fillion og træne manden lidt op. Ellers må de meget gerne få Edris Elba ind som John Stewart!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Daywalker 10 år siden

Jeg er fuldstændig enig med #2. Desuden, tillægsplottet med den romantiske interesse var presset ind i det hele, og den håbløse kidnappe-heltens-kæreste rutinen var ulidelig til sidst. Der skulle overhovedet ikke være nogen romantisk interesse før mindst en evt. 2er, så filmen kunne fokusere på vigtigere ting som karakterudvikling.

Men hollywood kan så fandens godt lide at genbruge manuskripter.
Don't worry... An Anti-fortress gun can not touch me, because I am not a fortress.
Gravatar

#6 moulder666 10 år siden

Daywalker (5) skrev:
Jeg er fuldstændig enig med #2. Desuden, tillægsplottet med den romantiske interesse var presset ind i det hele, og den håbløse kidnappe-heltens-kæreste rutinen var ulidelig til sidst. Der skulle overhovedet ikke være nogen romantisk interesse før mindst en evt. 2er, så filmen kunne fokusere på vigtigere ting som karakterudvikling.

Men hollywood kan så fandens godt lide at genbruge manuskripter.


Jeps - og "skurken" virkede også bare afsindigt ringe - det blev aldrig nogensinde bare tilnærmelsesvis spændende...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 Alex- 10 år siden

Mark Strong passede rigtig godt som Sinestro, så glædeligt ham i den rolle igen. Han var den som flere gange bar filmen når man endnu en gang blev træt af Ryan Reynolds.
Idris Elba som John Stewarts Green Lantern og jeg ville være solgt!
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

Batsy (4) skrev:
Ryan Reynold har sagt han ikke vil spille den den grønne lygte igen, passer mig fint. Nu synes jeg de skal finde Nathan Fillion og træne manden lidt op. Ellers må de meget gerne få Edris Elba ind som John Stewart!


Gad også godt at se Elba som GL, må håbe han dukker op som GL i Justice League filmen, men tvivler efter alle de skøre valg Warner Brothers har valgt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 quin 10 år siden

Batsy (4) skrev:
Ryan Reynold har sagt han ikke vil spille den den grønne lygte igen, passer mig fint. Nu synes jeg de skal finde Nathan Fillion og træne manden lidt op. Ellers må de meget gerne få Edris Elba ind som John Stewart!

Går ud fra at du mener Idris, men det går vel ikke når han spiller med i Marvel's univers? Tænker at hans kontrakt har en klausul der ville stride imod det.
Gravatar

#10 Batsy 10 år siden

quin (9) skrev:
Går ud fra at du mener Idris, men det går vel ikke når han spiller med i Marvel's univers? Tænker at hans kontrakt har en klausul der ville stride imod det.


Hovsa, han har et mærkværdigt navn! Men jo men nu er det ikke en særlig stor rolle som Heimdal har og hvis DC tilbyder en større sum penge og forhåbentlig et godt manus så vil Elba sikkert overveje at skifte helte firma.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: