Den canadiske instruktør Atom Egoyan, der tidligere er blevet Oscar-nomineret for “The Sweet Hereafter”, er nu på vej med en ny film. Filmen, der har Ryan Reynolds (“Buried”) i hovedrollen, hedder “The Captive” og er netop blevet udtaget til Cannes-festivalens hovedkonkurrence. Nu har filmen så fået tilknyttet en stemningsfuld trailer.

Se også: Ryan Reynolds har ikke den store interesse i igen at være Grønne Lygte

“The Captive” handler om familiefaderen Matthew (Ryan Reynolds), der lader sin datter vente i bilen, mens han han går et hurtigt smut ind på et cafeteria. Da han vender tilbage til bilen, opdager han til sin store skræk og rædsel, at datteren er forsvundet.

Udover Reynolds vil også Mireille Enos (“World War Z”), Scott Speedman (“Underworld”), Roasario Dawson (“Sin City”) og Kevin Durand (“X-Men Origins: Wolverine”) medvirke i filmen, som rammer de danske biografer den 21. august.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 Jarvis 10 år siden

Okay. Det er måske Reynolds, men det ser saftsuseme godt ud det her. Mega spændende.
Gravatar

#2 T. Nielsen 10 år siden

Forsvundne børn er åbenbart oppe i filmtiden.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#3 Michael Andersen 10 år siden

#2
Hide your baby, papa Nielsen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 BN 10 år siden

T. Nielsen (2) skrev:
Forsvundne børn er åbenbart oppe i filmtiden.


Sjovt (på den gode måde) som du ændrer profilbillede hele tiden. Den her gang minder du mig lidt om stumfilms-komikeren Harry Langdon:

http://www.slapsticon.org/stills/harry-langdon.jpg

Den skæve mundvig, blikket og panden, bortset fra HANS hårlok.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#5 T. Nielsen 10 år siden

I'm a handsome devil;-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#6 jessup 10 år siden

Vil altid give Egoyan en chance.
This is just until June
Gravatar

#7 BN 10 år siden

T. Nielsen (5) skrev:
I'm a handsome devil;-)


Snarere en kamæleon!!
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#8 Riqon 10 år siden

T. Nielsen (2) skrev:
Forsvundne børn er åbenbart oppe i filmtiden.


Nu fik jeg lyst til at gense Ransom.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Michael Andersen 10 år siden

Riqon (8) skrev:
Nu fik jeg lyst til at gense Ransom.


Mon Nick Nolte finder sin søn?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Åkepool 10 år siden

Han er da så vidt jeg ved, Canadier?

Det er muligt at han er født i Egypten, men det gør ham jo ikke til Egypter. Jeg er fanden fløjtemig heller ikke Svensker.

Hans forældre er Armenere (hedder det sådan?), så Egypter er vel nærmest det sidste (i hvertfald af de tre) han er?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: