Mange fans af Harry Potter-universet slikkede sig om munden af begejstring, da det blev rygtet, at instruktøren af “Gravity” og “Harry Potter og fangen fra Azkaban”, Alfonso Cuarón, skulle stå i spidsen for et storstilet spin-off-projekt med afsæt i Harry Potter-universet. Men rygtet bliver nu afvist af hovedpersonen selv.

Se også: ”Gravity”-instruktør er i forhandlinger om at instruere ny “Harry Potter”-film

Alfonso Cuarón afviser endnu en “Harry Potter”-tørn og fortæller om sin tidligere oplevelse med troldmandsuniverset: ”Det var en smuk oplevelse for mig. Jeg har stor kærlighed til det univers, og jeg har stor respekt for J.K. Rowling. Men lige nu og her er jeg ikke interesseret i at lave film, der er meget afhængige af visuelle effekter. Det har jeg gjort fem år i træk nu – nu vil jeg prøve noget andet,” siger Cuarón om sine nærmeste fremtidsplaner.

Det stadigt instruktørløse “Harry Potter”-projekt går under navnet “Fantastic Beasts and Where to Find Them” og er sat til at have premiere i slutningen af 2016.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 David Munch 9 år siden

Noooooo!! :(
Gravatar

#2 T. Nielsen 9 år siden

Respekt for det......
Baby, it's cold outside
Gravatar

#3 Patriarch 9 år siden

Han tager en af det andre om et par år.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 Riqon 9 år siden

Det spiller ikke så stor rolle for mig hvad Cuarón kaster sig over, bare han spytter film ud engang imellem.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 Mikkel Abel 9 år siden

Det spændende ved denne nyhed er jo, at han vil lidt væk fra de store effekter. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6 Riqon 9 år siden

#5 - Han fik nok lidt rigeligt at skulle holde styr på med effekterne i Gravity.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Ispep 9 år siden

Forstår godt han ønsker en pause fra sådanne opslidende projekter.
Gravatar

#8 MOVIE1000 9 år siden

Hvis Fantastic Beasts and Where to Find Them skal være et tjubang CGI eventyr, så er Peter Jackson en mulighed. Håber dog bestemt ikke på at det bliver ham, han skal i gang med Tintin også derefter lave noget nyt. Håber lidt han går i gang med en tv-serie.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 9 år siden

#8 som du faktisk selv siger, så er han ikke en mulighed, nej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Riqon 9 år siden

Jeg ser gerne Peter Jackson blive i fantasygenren, men jeg ved ikke lige, om jeg kunne se ham håndtere Harry Potter-universet. Så hellere en gedigen filmatisering af Wizard of Earth Sea.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: