Igennem længere tid har Warner Bros. forsøgt at gøre Marvel kunsten efter med et sammenhængende superhelte-univers.

Og nu lader det til, at Warner Bros. endelig er nået frem til, de skal hamle op med konkurrenten.

Se også: Zack Snyder skal instruere Justice League-film.

Intet mindre end 7 film er lige nu i støbeskeen med karakterer fra DC Comics.

Først kommer den længe ventede “Batman v Superman: Dawn of Justice” til maj 2016. Herefter følger “Shazam” (juli 2016) og “Sandman” (julen 2016) “Justice League” (maj 2017) og “Wonder Woman” (juli 2017). Derefter teamer The Flash og Green Lantern sammen i julen 2017, og til sidst kommer der en fortsættelse til “Man of Steel” i maj 2018.

Den kommende “Batman v Superman: Dawn of Justice” optages netop nu, og har Ben Affleck og Henry Cavill i hovedrollerne som henholdsvis Batman og Superman, mens Gal Gadot medvirker som Wonder Woman, Jesse Eisenberg som Lex Luthor og Amy Adams som Lois Lane.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Batsy 9 år siden

Bring it on!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Slettet Bruger [442031515] 9 år siden

Ah, rygte, uinteressant.
Gravatar

#3 David Munch 9 år siden

Og hvis bare én flopper, bliver flere af dem udsat.
Gravatar

#4 Ispep 9 år siden

Hvorfor ikke. Vi kan ligeså godt så småt forberedes på at biograferne om få år kun vil afspille superhelte film :)
Gravatar

#5 Frederik 9 år siden

Jason Momoa er Aquaman / King of Atlantis.


http://www.slashfilm.com/aquaman-jason-momoa-batma...
Gravatar

#6 Kviesgaard 9 år siden

Hvor jeg indtil videre har været begejstret for en del af det, som Marvel har fået ud af deres karakterer på det store lærred, så kan jeg altså ikke mønstre samme entusiasme for DC's/ Warner Brothers ditto.

Nolans Batman fængede aldrig hos mig, og Snyders Man of Steel fandt jeg decideret rædselsfuld. De må gerne gøre forsøget, men forvent ikke, at jeg holder vejret i spænding.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 tricopulus 9 år siden

Håber det bliver en succes :-)
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#8 Alex- 9 år siden

David Munch (3) skrev:
Og hvis bare én flopper, bliver flere af dem udsat.


Det behøver ikke at blive tilfældet. Eksempelvis var de to første The Hulk film ikke ligefrem mesterværker, men Mark Ruffalo gjorde det glimrende som Hulken i Avengers. Den første Green Lantern ødelagde da heller ikke Nolans Batman, bevars at de ikke skulle snøres sammen til Justice League dengang, men kan ikke se hvad der er at bekymre sig om på nuværende tidspunkt.

Frederik (5) skrev:
Jason Momoa er Aquaman / King of Atlantis.

http://www.slashfilm.com/aquaman-jason-momoa-batma...


Det kunne jeg egentlig godt se for mig, Mamoa er god til at spille en primitiv karakter, dog skal der skrues lidt ned for det primitive til Aquaman.

Jeg havde ikke hørt at Green Lantern og The Flash skulle teames op, hvilken jeg ikke ved hvad jeg skal synes om. Godt at høre at der ikke er planlagt en Green Arrow-film, han må hellere end gerne forblive en serie indtil Justice League-filmen, det fungerer perfekt for den karakter, det er måske lidt for tidligt at sige om The Flash før den serie får premiere.

Glæder mig afgjort meget til at se flere filmatiseringer af DC universet, især bliver det spændende at se en filmatisering af en karakter som Sandman, som nok er en af de mere ukendte DC helte.
Gravatar

#9 tricopulus 9 år siden

Nogle superhelte som kunne være meget interessante kunne være hawkman og Woman, (Ved godt hawkman har været med i en episode af smallville) men det være fedt at se dem i en (forhåbentlig) JL film, fordi de er virkelige spænderne karakterer .

Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#10 tricopulus 9 år siden

tricopulus (9) skrev:
Nogle superhelte som kunne være meget interessante kunne være hawkman og Woman, (Ved godt hawkman har været med i en episode af smallville) men det være fedt at se dem i en (forhåbentlig) JL film, fordi de er virkelige spænderne karakterer .
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."

Skriv ny kommentar: