Lige siden december har Jason Momoa (“Conan the Barbarian”) været rygtet til at medvirke i den kommende fortsættelse til “Man of Steel”. Hver eneste gang rygtet er blevet nævnt, har Momoa næget sin involvering i projektet. Men nu lader det til, at der alligevel er noget om snakken.

Se også: Rygte: Warner Bros. planlægger 7 film om Justice League karakterne.

I den kommende “Batman v Superman: Dawn of Justice” og den efterfølgende “Justice League” skal Jason Momoa spille Aquaman, kongen af Atlantis. En karakter, der blev introduceret i DC Comics i 1941 og var et af de skabende medlemmer af Justice League.

Den kommende “Batman v Superman: Dawn of Justice” optages netop nu og har Ben Affleck og Henry Cavill i hovedrollerne som henholdsvis Batman og Superman, mens Gal Gadot medvirker som Wonder Woman, Jesse Eisenberg som Lex Luthor og Amy Adams som Lois Lane.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Kviesgaard 9 år siden

Skal Jason Momoa så til, at være blond?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 Hive 9 år siden

Hmm jeg kunne ellers bedre se ham som Marvels Namor, i samme boldgade.
Gravatar

#3 Manthraxx 9 år siden

#1 - Jason Momoa skal til at være badass og hæve Aquamans ry... det kunne det godt bruge :)
Gravatar

#4 Batsy 9 år siden

Det skal nok blive spænende, tror ikke rollerne bliver særlig store de for måske 8 minutter i alt. Så vil de for hver sin tid til at skinne sig i solen i de kommende DC film igenmen året.

Det virker i tegneserier, det virker også i tegnefilm hvor der var flere superhelte i en film så hvorfor det skulle fejle her ser jeg kun på at Goyer skriver nogle halvhjertet dialog men nu er der jo også Ben Affleck til at guide Zack og Manusforfatteren fra Argo er med til at skrive manuskriptet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 tricopulus 9 år siden

jeg tror han passer bedre ind i DC/WB filmene end i Marvel/Disney filmene:-)
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#6 Magnussommerstedt 9 år siden

Han kan ikke undvære Atlantis :-) men det skal nok blive spænende at se ham i det univers

Skriv ny kommentar: