Optagelserne til den kommende ”Star Wars: Episode VII” er kun lige begyndt, men allerede nu er instruktøren fundet til filmens efterfølger.

Se også: Darth Vaders afløsere er måske fundet til “Star Wars: Episode VII”.

Rian Johnson, der tidligere har lavet science-fiction-filmen ”Looper”, skal instruere “Star Wars: Episode VIII”. Det skriver hjemmesiden Deadline.com

Rygterne siger, at Rian Johnson også skal stå bag kameraet på det sidste kapitel i “Star Wars”-sagaen, men dette er dog ikke blevet bekræftet.

“Star Wars: Episode VIII” forventes at få premiere i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Giraffen 9 år siden

Nå jeg troede han skulle instruere den. Af en eller anden grund synes jeg ikke rigtig at det klæder en filmside at bruge et ord som lave i stedet for instruere.
Gravatar

#2 akerman 9 år siden

Det bliver et makværk. Looper var ikke fem flade ører værd, instruktørmæssigt. Trist.
Gravatar

#3 the_paki_don 9 år siden

Så vanvittigt uenig med dig, Akerman. :-D

Både Brick og Looper er to meget stærke film i mine egne, som viser et stærkt greb over forskellige genrer.

Og så har han også instrueret nogle afsnit af Breaking Bad, hvoraf han har haft styr på et særligt vigtigt afsnit i sæson 5...

Jeg er meget optimitisk omkring hans involveren.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [789766436] 9 år siden

Jeg har ikke set andet end "Looper" og var ikke vanvittigt imponeret, men som jeg skrev i denne tråd, tror jeg ganske enkelt, at Star Wars bliver behandlet som Marvel-filmene.

Der er ganske sikkert så stort et sikkerhedsnet under filmene, fordi studiet ikke kan risikere, at de fejler.

Men altså, nu har jeg i det hele taget svært ved at se hvorfor man hidser sig op, når vi dårligt har set noget som helst fra den første film. Og kan det virkelig blive værre end da Lucas lavede det selv? Det har jeg svært ved at tro.
Gravatar

#5 Ispep 9 år siden

Enig med Paki.
Gravatar

#6 T. Nielsen 9 år siden

Synes det er et fint (nok) valg. Så må vi se når vi kommer til målstregen om det holder:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 9 år siden

Enig med bruno.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Riqon 9 år siden

Tjah, why not..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Nancy 9 år siden

Looper var helt fin sci-fi underholdning, selvom den føltes en smule rodet. Dog vil jeg sige at efter Brick og tre fremragende afsnit af Breaking Bad, står Johnson tilbage som en ganske stærk instruktør. Han er i hvert fald milevis bedre end J.J. Abrams.
"It's not a significant bullet." - Werner Herzog

Skriv ny kommentar: