20th Century Fox har netop udsendt en dansk trailer til David Finchers kommende thriller ”Kvinden der forsvandt”. Og der er god grund til at have høje forventninger.

Se også: Ben Affleck afviser mord i første trailer til Finchers “Kvinden der forsvandt”

Med film som “Se7en” og ”Zodiac” på sit CV har Fincher bevist, at han om nogen formår at lave mørke, mesterlige mordgåder til det store lærred.

“Kvinden der forsvandt” har Ben Affleck i hovedrollen som manden, der bliver hovedmistænkt i sin kones pludselig forsvinden. Også Neil Patrick Harris (”How I Met Your Mother”) og Tyler Perry er at finde foran kameraet.

Du kan se, om Ben Affleck er skyldig i anklagerne om mordet på sin kone, når “Kvinden der forsvandt” får premiere herhjemme den 23. oktober.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Ispep 9 år siden

Thrillerens mester. Ser spændende ud.
Gravatar

#2 Moog 9 år siden

Jeg havde aldrig forestillet mig Neil Patrick Harris i en Thriller, men det ser da ud til at Fincher kan få det til at virke :)
Gravatar

#3 Baby Strong 9 år siden

Fincher er for vild! Det her bliver lækkert, kan jeg mærke.
Gravatar

#4 Kruse 9 år siden

Som altid glæder jeg mig enormt til en kommende Fincher-film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 pow9199 9 år siden

Er jeg den eneste der føler, at man ser lige en tand for meget i traileren?
Gravatar

#6 henrique406 9 år siden

#5

Tænkte præcis det samme, men jeg kunne ikke lade være med bare lige at se lidt mere, men med 20-30 sek. igen blev jeg nødt til at slukke for den.

Jeg blev virkelig opslugt af den trailer. Glæder mig også rigtig meget til at se den.
Gravatar

#7 Ispep 9 år siden

#5

Man så lidt for meget, ja. Det er desværre trenden i nyere trailers.
Gravatar

#8 Aggeri 9 år siden

Meh.. den fangede ikke her.
Gravatar

#9 X&O 9 år siden

Ispep (7) skrev:
Man så lidt for meget, ja. Det er desværre trenden i nyere trailers.


Det virker ikke på mig som om man ser for meget. Jeg tror det ret hurtigt bliver etableret at folk tror det er ham der har gjort det. Desuden, plejer Fincher ikke at været ret meget control freak med marketing (og alt andet)? In Fincher I trust.
Gravatar

#10 Mr. Chriss 9 år siden

Ser ikke så mange trailers mere, fordi jeg syntes at de generelt viser for meget, men her syntes jeg det var passende. Man for af vide hvad grundhistorien er, og en klar fornemmelse af stemningen, mens vi næsten intet ved om karakterende. Udover det så ser det suverænt godt ud, og hvis den bliver lige så mørk som zodiac og seven, så har vi en klar vinder.

Skriv ny kommentar: