Vin Diesel er klar til endnu en omgang som agenten Xander Cage i en tredje “xXx”-film. Det skriver hjemmesiden Collider. Action-stjernen fortæller, at filmen skal optages i Filippinerne, men at der stadig er et stykke tid til, at produktionen begynder.

Se også: James Gunn er frisk på mere “Guardians of the Galaxy”

Først skal Vin Diesel nemlig spille en 700 år gammel New Yorker i fantasy-filmen ”The Last Witch Hunter”, der også har Michael Caine og Rose Leslie – kendt som Ygritte i ”Game of Thrones” – på rollelisten.

Derefter følger en filmatisering af tegneserien ”Kojak”, og først herefter begynder produktionen af den tredje “xXx”-film.

Hvornår det tredje kapitel om Xander Cage præcist får premiere, kan Vin Diesel ikke sige noget om. Fans af skuespilleren kan dog glæde sig til at se ham i rollen som superhelten Groot, når “Guardians of the Galaxy” får premiere i næste uge.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Mr AC 9 år siden

Jeg troede ellers at Ice Cube havde sørget for at lægge xXx-franchisen i graven tilbage i 2005, men den har åbenbart blot været lagt på is.... I'll show myself out now
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 ThomasArnt 9 år siden

Egentlig synes jeg det er betryggende at der findes folk i filmbranchen som Vin Diesel, for jeg ved altid lige præcis slags film jeg skal se hvis jeg går ind for at se en Vin Diesel-film. Faktisk synes jeg det er rart med en Vin Diesel-film i ny og næ.
Gravatar

#3 Kviesgaard 9 år siden

#1

Måske har producenterne bag franchisen blot foretaget en iskold kalkule af forholdene.
1. Vin Diesel er populær og sælger billetter.
2. Publikums hukommelse er ikke så lang, så de har nok mere eller mindre "glemt" is-versionen.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#4 Laziter 9 år siden

Bliver det så xXx 1.5?
For i 2'eren får vi at vide at Xander Cage er blevet dræbt.
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2574876804] 9 år siden

Laziter (4) skrev:
Bliver det så xXx 1.5?
For i 2'eren får vi at vide at Xander Cage er blevet dræbt.


Ja ja, men så fik han det bedre :)

Skriv ny kommentar: