”Guardians of the Galaxy” er fyldt til randen med farverige rumvæsner og gæve superhelte. Men der var én karakter, som fans af tegneserierne måtte spejde forgæves efter i biografen: rumbetjenten Nova.

Se også: [url=/james-gunn-skriver-takkebrev-til-guardians-of-the-galaxy-fans[/url]James Gunn skiver takkebrev til “Guardians of the Galaxy”

Det var egentlig planen, at Nova skulle have været en del af filmen, men manuskriptet endte med at være fyldt med så mange forskellige karakterer, at super-betjenten blev skåret væk.

Cinemablend har fået fingrene i et billede fra bogen “Guardians of the Galaxy: The Art of the Movie”, der viser, hvordan superbetjenten Nova kunne have set ud i filmen. Du kan se billedet i galleriet her i nyheden.

“Guardians of the Galaxy” er med en indtjening på 94 millioner dollars i hjemlandet USA blevet den tredje største åbning i år, og Marvel har allerede annonceret, at efterfølgeren til filmen får premiere i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Slettet Bruger [3240935438] 9 år siden

Ah ja, jeg undrede mig over, at Nova ikke var med, men de havde alligevel lavet så meget om på Nova-korpset, så det måske ikke ville have givet mening. Men han kan sagtens blive fyldt i universet senere hen, måske i en toer eller treer.
Gravatar

#2 st0rm 9 år siden

Han ligner den nye udgave af Judge Dredd..
Gravatar

#3 sluppermand 9 år siden

#2

Tænker mere på den nye Robocop
Gravatar

#4 Riqon 9 år siden

#3 -

Jeg tænkte på dem begge to, tju-bang!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 Kviesgaard 9 år siden

Synes nu det er fint nok, at Nova ikke kome med denne gang. Så kan han introduceres på en måske mere passende vis i GotG 2, nu hvor vi har fået etableret Nova-korpset.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 dbbuu 9 år siden

Glæder mig til de introducerer ham i en af filmene.
Nova er en af mine top tre superhelte, og med mindre de fucker ham op, så kan han kun blive awesome! :D

Skriv ny kommentar: