For James Gunn var det et hit at arbejde sammen med Marvel, da instruktøren debuterede som Marvel-instruktør med “Guardians of the Galaxy”. Men han indrømmer også, at det ikke er alle, der har det sådan.

Se også: James Gunn skriver takkebrev til “Guardians of the Galaxy”-fans

”Kevin (Feige, executive producer hos Marvel, Red.) og jeg arbejder godt sammen. Han lod mig gøre ting, jeg ikke troede, jeg ville få lov til på så stor en film,” siger Gunn om samarbejdet med Marvel.

Det handler om personligheder, fortæller han. Det gik galt på produktionen af “[url=/film/ant-man]Ant-Man”, hvor James Gunns ven Edgar Wright valgte at forlade sit Marvel-projekt med netop Kevin Feige som ansvarlig.

”Jeg elsker Edgar. Han er en fantastisk fyr, og vi er meget tætte. Som jeg ser det, så kunne han og Kevin bare ikke sammen. Alle til samme fest kan nødvendigvis bare ikke sammen,” slutter James Gunn.

James Gunn fortsætter sit Marvel-samarbejde med “Guardians of the Galaxy 2”, der er sat til at få premiere i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Den fede 9 år siden

Sikke en overskrift og historie Filmz. Se med i morgen hvor vi bringer historierne:

"Jon Favreau: DreamWorks giver mig lov til nogle ting"

samt

"Warner Bros. samarbejder godt med visse instruktører, men ikke alle"

Skriv ny kommentar: