Instruktør og manuskriptforfatter James Gunn fik massiv succes med den første “Guardians of the Galaxy”. Så meget, at “Guardians of the Galaxy 2″ er på vej. Nu skriver Collider, at James Gunn har fået fantastisk respons på sit første manuskriptudkast til Marvel.

Se også: ”Guardians of the Galaxy” hører til blandt årets bedste manuskripter

James Gunn har således afleveret de første 70 sider af sit nye manuskript til Marvel, der var begejstrede. Gunn fortæller, at det var hans bedste manuskriptpitch til dato.

Optagelserne er sat til at begynde til februar i 2016 hos Pinewood Studios i Atlanta, hvor også den kommende Marvel-produktion “Captain America: Civil War” skal optages.

Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista og stemmerne fra Vin Diesel og Bradley Cooper vil alle vende tilbage i “Guardians of the Galaxy 2”, der får premiere i foråret 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Ménner 9 år siden

Godt at høre! Det nok den Marvelfilm jeg ser mest frem til :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#2 Geekalot 9 år siden

Anede intet om Guardians of the galaxy da jeg så den, men da den bedste marvel film der er lavet:) selv om Avengers kommer tæt på.
Gravatar

#3 Star Trek fever 9 år siden

Det er bare tæskefedt

Glæder mig til endnu en omgang Zoe Saldana i spandex :D
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#4 Captain Marvel77 9 år siden

Awesome !!!!!
Det er virkelig en af bedste ting ved mcu :-)
Gravatar

#5 skywave 9 år siden

Forventede mig ikke meget af 1'eren, da jeg slet ikke kendte Starlord eller the Guardians, men blev passende imponeret! Så glæder mig til en 2'er :)
Gravatar

#6 Razymandias 9 år siden

Hvis manuskriptet er bedre end 1'eren kan vi jo godt forvente store ting. Guardians er blevet en af mine absolut yndlings film! Glæder mig ufattelig meget til 2'eren, Gunn er über cool!
Gravatar

#7 Pistolprinsen 9 år siden

"Guardians of the Galaxy"???

Er det ikke sikkerhedsvagterne hos Samsung?
Lidt trold er man vel altid :-)

Skriv ny kommentar: