Forleden blev det bekræftet, at Joss Whedon, instruktør på “The Avengers” og den kommende “Avengers: Age of Ultron”, forlader Marvel-franchisen. Han har ikke energien til at kunne løfte opgaven med de to næste film i rækken, “Avengers: Infinity War – Part I” og “Avengers: Infinity War – Part II”.

Se også: Joss Whedon i nyt klip: Avengers går fra at være lokale til globale

Derfor overlader han nu tøjlerne til brødreparret Joe og Anthony Russo, der står bag “Captain America: The Winter Soldier” samt den kommende “Captain America: Civil War”. Med sig på det kommende “Avengers”-projekt tager de deres manuskriptforfattere fra “Captain America”-trilogien, Stephen McFeely og Christopher Markus, der sammen skal skrive de to kommende “Avengers”-film.

Joss Whedon begrunder sin beslutning om at træde tilbage:

”Hver film har været et ensembleværk med stadigt større, enorme proportioner. Der er så mange bolde i luften, og det bliver kun større med ‘Infinity War’. Jeg er ikke i stand til at give det, som det ville kræve. Det kræver yngre kræfter,” siger Whedon til Entertainment Weekly med henvisning til de næsten 10 år yngre Russo-brødre.

“Avengers: Age of Ultron” får dansk premiere den 23. april.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Captain Marvel77 9 år siden

han vil altid blive husket for den bedste superhelte-gruppe-film : The avengers, og jeg glæder mig til forsættelsen om ikke så længe :-)
Gravatar

#2 Geekalot 9 år siden

Captain Marvel77 (1) skrev:
han vil altid blive husket for den ANDEN. bedste superhelte-gruppe-film : The avengers, og jeg glæder mig til forsættelsen om ikke så længe :-)


Fixed :)
Gravatar

#3 Siriak 9 år siden

#2 bare af interesse, hvad er den bedste så? :P

Jeg tror og håber at Age of Ultron nemt kan overgå The Avengers.

og så lige on-topic så er jeg glad for at Whedon er ærlig og springer fra, i stedet for at fortsætte og risikere at lave et produkt hvor hans manglende energi er synlig. Russo-brødrene gjorde det voldsomt godt med Winter Soldier, så de er gode erstatninger :)
Gravatar

#4 Geekalot 9 år siden

#3 finder Guardians of the galaxy en tand bedre en The avengers. Men glæder mig vildt til at se hvad Whedon får makket sammen :)
Gravatar

#5 Alain 9 år siden

The Avengers > Guardians of the Galaxy - Period.
Gravatar

#6 cain 9 år siden

Alain (5) skrev:
The Avengers > Guardians of the Galaxy - Period.


http://static.fjcdn.com/pictures/When+people+say+v...
Gravatar

#7 Gasivodo 9 år siden

YAY! Mere Firefly så?!?

For at lige at tale med mig selv: "NEJ, det skal du sgu' ikke regne med"!




ÆV:-(
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#8 Geekalot 9 år siden

Nej giver ikke mening de gav Firefly kniven den gang
Gravatar

#9 Kisbye 9 år siden

Det er jeg også :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10 Jach 9 år siden

Geekalot (4) skrev:
#3 finder Guardians of the galaxy en tand bedre en The avengers. Men glæder mig vildt til at se hvad Whedon får makket sammen :)

Virkelig? Er det pga. Avengers er mere seriøs eller?? Kan rigtig godt lige GotG, men alene pga. slutningen ville jeg sige Avengers er bedre.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: