Det har længe været rygtet, at Batman er at finde i DC Comics’ kommende “Suicide Squad”, hvor Jokeren er blandt skurkene. Ben Affleck er blevet set på settet, og nu sætter nye private optagelser mere ild under det rygte.

Se også: Private optagelser: Se Jared Leto som Jokeren i “Suicide Squad”

I optagelsen kan man nemlig se Batmobilen jagte Jokerens bil rundt i Torontos gader, hvilket kan tyde på, at Ben Afflecks Batman ikke bare er med i en mindre cameo-rolle, men som en central del af handlingen – hvis det da ellers er Batman, der er i Batmobilen.

Suicide Squad” rammer de danske biografer den 4. august 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Star Trek fever 8 år siden

I optagelsen kan man nemlig se Batmobilen jagte Jokerens bil rundt i Torontos gader


For dælen, det går stærkt
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Kaversmed 8 år siden

VRUUUUUUUUUUUMMMMM!!!!!
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#3 Den fede 8 år siden

Tak for at spoile oplevelsen, Filmz, og tak for at gøre det allerede i overskriften.

Kæmpe klaphatte.
Gravatar

#4 Lard Hanson 8 år siden

#3 Hvordan spoiler den noget?
Gravatar

#5 Den fede 8 år siden

#4

"Batmobilen jagter".

Jeg ved ikke lige, om du regner med, Michael Carøe er bag rettet, eller?
Gravatar

#6 David Munch 8 år siden

The Fast & The Furious 8 - Batman Edition.
Gravatar

#7 gub 8 år siden

hvad skulle de ellers lave af titel? SPOILER jagter SPOILER? Det fanger bare ikke rigtigt...

Jeg kan ikke se hvordan at Batman jagter Jokeren kan være en spoiler?
Gravatar

#8 Kaversmed 8 år siden

Bruce Wayne er
Batman!
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#9 Geekalot 8 år siden

FFS #8 nu kom jeg til at klikke på spoiler og nu ved jeg hvem Bruce Wayne er !!!!!!!
Gravatar

#10 Kaversmed 8 år siden

#9 Ja, Filmz kan være et farligt sted at opholde sig. Jeg ved også hvem den nørdede fotograf Peter Parker er, men den kan vi tage over en PM, hvis nogen skulle være interesserede. ;)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...

Skriv ny kommentar: