Det bliver en ven af huset, der skal instruere “X-Men”-spinoffet “Gambit” for 20th Century Fox. Navnet er Rupert Wyatt, som tidligere har instrueret “Abernes planet: Oprindelsen” for Fox.

Se også: Officielt: Channing Tatum lander hovedrollen i “Gambit”

Det er Variety, som fortæller, at instruktørvalget er faldet på netop Wyatt. Her får han til opgave at instruere Channing Tatum i titelrollen.

Tatum er ikke blot hovedrolleskuespiller på projektet, men også producer sammen med Reid Carolin, Lauren Shuler Donner og Simon Kinberg.

“Gambit” får amerikansk premiere d. 7. oktober 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 moulder666 8 år siden

Channing Tatum som Gambit? Så skal han da vist lige tabe et par eller tyve kilos muskelmasse....eller er det bare mig der husker forkert, når jeg husker ham som høj og slank, og ikke som et muskelbundt?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Hehe bliver nok hårdt for ham så #1 de er hvis lige blevet færdige med Magik Mike 2 :)
Gravatar

#3 moulder666 8 år siden

Geekalot (2) skrev:
Hehe bliver nok hårdt for ham så #1 de er hvis lige blevet færdige med Magik Mike 2 :)


Jøsses - ja så trænger han vist til en seriøs gang muskelsvind!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 cain 8 år siden

moulder666 (3) skrev:
Jøsses - ja så trænger han vist til en seriøs gang muskelsvind!


Bale, Machinist, Batman Begins...
Gravatar

#5 moulder666 8 år siden

cain (4) skrev:
Bale, Machinist, Batman Begins...


Exactly.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men puha, det må være tough! Jeg husker dog ikke at have set Tatum som andet end muskelbundt før - nogen der kan huske at han har spillet andet?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 cain 8 år siden

moulder666 (5) skrev:
Exactly.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men puha, det må være tough! Jeg husker dog ikke at have set Tatum som andet end muskelbundt før - nogen der kan huske at han har spillet andet?


Med de penge de har får de en super diætist + nogle super steroider der bliver anvendt korrekt. (til bulk) TRT er det nye sort i Hollywood. Prøv at se Penn i Gunman eller bare hele flokken i Expendables, senest Gibson med nogle ordentlige guns. TRT, HGH mm gør underværker.

Skriv ny kommentar: