Jo flere superhelte i samme film desto bedre, synes logikken at være hos de store superhelte-selskaber. Marvel fylder løbende på “Avengers”-holdet, og DC er på vej med deres hold i “Justice League”-filmene. Nu vil 20th Century Fox også lege den leg. I 2018 skal “X-Men” og “Fantastic Four” optræde i samme film.

Se også: ”Fantastic Four”-skuespiller til kritikere: I er trolls

Det er Latino Review, der har opfanget planerne, som dog har en række forbehold, før de kan bekræftes.

Sommerens “Fantastic Four” må ikke floppe, det samme gælder næste års “X-Men: Apocalypse”, og så skal der ikke opstå uventede problemer på settet til “Fantastic Four 2”, der får premiere i sommeren 2017.

Forløber alting positivt med disse tre film, så er det Fox’ plan at smide en crossover-film med “X-Men” og “Fantastic Four” ind i 2018, der tegner til at blive et vildt superhelteår, da Marvel kommer med “Avengers: Infinity War – Part I” sammen med “Captain Marvel” og “Black Panther”, imens DC Comics byder ind med “Aquaman”, “The Flash” og muligvis en kommende solofilm med Batman.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Captain Marvel77 8 år siden

ville være godt hvis det skete, men først kommer xmap., så wolverine , gambit og deadpool, og sidst men ikke mindst new mutants, og nu dette her, hmmm..., håber på det, men klap nu hesten...
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Har altså ikke den store tiltro på fantastiske 4, x-men er jeg slet ikke i tvivl om der nok skal klare sig godt, men at smide dem sammen i en film eller to, kunne nu være spændende nok.
Gravatar

#3 Captain Marvel77 8 år siden

Helt klart :-)
Men håber Fox ved hvad de laver, fordi mulighederne er jo uendelige, de skal blot benyttes på en konstruktiv måde.
Gravatar

#4 Alex- 8 år siden

Jamen hvorfor ikke? Jeg har sgu ikke noget imod crossovers! Men var der ikke tale om at reboote X-Men?
Gravatar

#5 Hive 8 år siden

Jeg frygter at Fantastic Four vil stinke det hele til...
Gravatar

#7 KasperBS 8 år siden

"Marvel kommer med "Avengers: Infinity War - Part I" sammen med "Captain Marvel" og "Black Panther", imens DC Comics byder ind med "Aquaman", "The Flash" og muligvis en kommende solofilm med Batman."

F4 og XM er også en del af Marvel Comics;)
Gravatar

#8 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#7 Men ikke Studios - på filmfronten tilhører de Fox :)
Gravatar

#9 cain 8 år siden

Onslaught? Kan de nok ikke lave uden Avenger mfl også skal være med. Den kan Marvel jo nok bruge når de engang skal reboote hele MCU med nye skuespillere.
Gravatar

#10 Hive 8 år siden

Onslaught vil slet ikke fungere i sin originale form uden flere ikke-mutanter.

En crossover vil sikkert være enten en vs. film hvor de to teams starter med at slås mod hinanden for derefter at slå sig sammen mod en fælles fjende som f.eks. Magneto + Dr. Doom eller en rumvæseninvasion med nogle formskiftende Skrulls.

Men nøj hvor er jeg skeptisk mht. den kommende FF film...

Skriv ny kommentar: