Der har været en del polemik og diskussion imellem Marvel Studios og DC Comics den seneste tid. Særligt folkene hos DC har haft behov for at udtrykke, hvordan deres film er anderledes end Marvels. Den trend følges nu af den kommende Batman, Ben Affleck.

Se også: Marvel til DC: Vores film har også tydelige instruktør-aftryk

For selv om “Avengers”-holdet måske er sjovere end Batman og Superman, så mener Affleck, at DC Comics’ film hæver sig over Marvels på en anden måde:

”De er mere mytiske, mere storslåede og lidt mere realistiske. I deres natur kan de ikke være lige så sjove, hurtige og glatte som Marvels film,” siger den næste Batman til ComicBook.

Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk premiere den 24. marts 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Lyhne 8 år siden

Sådan en kommentar er altid god til at sætte gang i en fan-fight... :-)
Gravatar

#2 danish99 8 år siden

Han har ret, marvel er mere en familie film.
King
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Skal han jo også sige hehe, men han er da med i 4 film af DC nu og snak om han skal have en stand alone film også. Så de må der være helt tilfredse med ham.
Gravatar

#4 Star Trek fever 8 år siden

Har aldrig lagt mærke til hvor stor en hage røv Affleck egentlig har
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#5 Captain Marvel77 8 år siden

Undrer mig over hvor mange penge han har fået for at udtale sig sådan.....
Gravatar

#6 steadi07 8 år siden

På stående fod har jeg ikke andet sammenligningsgrundlag end Batman-trilogien og så fx Iron Man, Captain America og Avengers.. Og ud fra det må jeg give Affleck ret. Marvels film er gode, sjove og god underholdning, men jeg synes på ingen måde, at de forsøger at stikke lidt dybere end fx Batman-trilogien i det mindste forsøger at gøre.

Har det noget at gøre med, at Affleck nu er en del af DC-universet? Ja, det har det da sikkert. Men jeg mener nu alligevel, at han har delvis ret.
Gravatar

#7 Sentrax 8 år siden

steadi07 (6) skrev:
På stående fod har jeg ikke andet sammenligningsgrundlag end Batman-trilogien og så fx Iron Man, Captain America og Avengers.. Og ud fra det må jeg give Affleck ret. Marvels film er gode, sjove og god underholdning, men jeg synes på ingen måde, at de forsøger at stikke lidt dybere end fx Batman-trilogien i det mindste forsøger at gøre.

Har det noget at gøre med, at Affleck nu er en del af DC-universet? Ja, det har det da sikkert. Men jeg mener nu alligevel, at han har delvis ret.


Fuldstændigt enig.
Gravatar

#8 Geekalot 8 år siden

Nu har jeg altid været DC fan, men må nok give mig, på film har Marvel underholdt mig mere en DC har til videre. Håber det snart kommer til at skifte :)
Gravatar

#9 Jack Slater 8 år siden

Hvis man tæller "Watchmen" med som en DC-film, sår har han 100% ret...

Skriv ny kommentar: