For et par ugen siden bragte Filmz rygtet om, at der var mere Batman på vej. En solofilm med titlen “The Batman” med premiere i 2018 for at være helt nøjagtig. Det skulle være med Ben Affleck som både titelrolle og instruktør, men han bliver tilsyneladende også manuskriptforfatter.

Se også: Rygte: “The Batman” kommer i 2018 med Ben Affleck som instruktør

De første rygter gik ellers på, at Chris Terrio (“Operation Argo” og “Batman v Superman: Dawn of Justice”) skulle skrive manuskriptet til “The Batman”. Men ifølge Deadline så bliver det også Affleck, der tager den kasket på.

Han får dog erfaren hjælp. Medforfatter på filmen bliver ingen ringere end DC-legenden Geoff Johns, der har skrevet flere af tegneserierne hos DC Comics heriblandt Green Lantern, Aquaman, Batman, Justice League, The Flash og Superman. Derudover har han skrevet episoder til tv-serierne “Smallville”, “Arrow”, “The Flash” og den nye serie “Supergirl”.

Det forventes, at “The Batman” får premiere i 2018.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Ja...
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Slein 8 år siden

At Geoff Johns har skrevet til både The Flash og Arrow er IKKE noget, han bør være stolt af!!

Jeg har mindre og mindre tiltro til, at alle de kommende (og nuværende) film og serier fra DC vil være værd, at spilde tid og penge på.

Men Marvel har stadigvæk min fulde tiltro.
Gravatar

#3 aeries 8 år siden

Nu har jeg selvfølgelig, af gode grunde, ikke set Afflecks performance i den nye Superman vs Batman film men jeg tror faktisk på at han ville kunne gøre en god performance som Batman. Uden tvivl en anden type end Nolans Batman men folk vil sikkert sammenligne de to direkte.

Jeg er klar til Batfleck da jeg i forvejen er stor DC fan (og synes rigtigt godt om valget af Geoff Johns da han har været med til både Arrow og The Flash som jeg er helt vild med).

Så jeg glæder mig i hvert fald :)
"Target that explosion and fire!", Hikaru Sulu, Star Trek VI: The Undiscovered Country
Gravatar

#4 Juhler 8 år siden

aeries (3) skrev:
Jeg er klar til Batfleck da jeg i forvejen er stor DC fan (og synes rigtigt godt om valget af Geoff Johns da han har været med til både Arrow og The Flash som jeg er helt vild med).

Så jeg glæder mig i hvert fald :)


+1
Gravatar

#5 Lard Hanson 8 år siden

Jeg har aldrig læst Arrow eller The Flash, men tv-serierne der kører nu, er noget af det værste jeg har set.
Gravatar

#6 Stetso-G 8 år siden

Jeg tror faktisk Affleck kan levere en god Batfilm. Jeg håber bare, han og Geoff undgår samme formel som de foregående tre film, der mere handlede om Bruce Wayne end Batman.
Men jeg tænker Affleck måske henter lidt hjælp og inspiration fra sin ven og kæmpe Bat-nørd, Kevin Smith.
Gravatar

#7 holddakæft 8 år siden

Jeg glæder mig til, at se en anden slags batman og jeg vil vente med en hver form for kritik eller mening før jeg har set den
Gravatar

#8 cain 8 år siden

Stetso-G (6) skrev:
Jeg tror faktisk Affleck kan levere en god Batfilm. Jeg håber bare, han og Geoff undgår samme formel som de foregående tre film, der mere handlede om Bruce Wayne end Batman.
Men jeg tænker Affleck måske henter lidt hjælp og inspiration fra sin ven og kæmpe Bat-nørd, Kevin Smith.


Nærmest præcist hvad jeg ville skrive. Tror bestemt han får sig en sludder med Smith hen ad vejen.
Gravatar

#9 SublimeKen 8 år siden

Den nye forlængede trailer til Batman V. Superman, til de interesserede: [url=http://
Gravatar

#10 KasperBS 8 år siden

Arrow var super god, dog lidt for meget sæbeopera til tider;)
Flash har jeg ikke set.

Skriv ny kommentar: