Det er kun de heldige personer, der deltog på sommerens San Diego Comic-Con, der har fået et glimt af Bryan Singers “X-Men: Apocalypse”. Nu er turen så endelig kommet til os andre. Første trailer er ude nu!

Se også: Rygte: Bryan Singers “X-Men”-univers slutter efter “The Wolverine 3″

I “X-Men: Apocalypse” møder vi verdens første mutant, Apocalypse, der har været betragtet som en gud. Han har evner fra flere forskellige mutanter og er derfor udødelig og uovervindelig. Men nu er han vågnet efter 1000 år og er skuffet over verden. Derfor vil han udrense menneskeheden med hjælp fra blandt andre Magneto. Det er nu op til Raven og Professor X at stoppe ham.

Denne “X-Men”-film bliver den tredje i rækken af prequel-film om mutanterne. “X-Men: Apocalypse” følger således efter “X-Men: First Class” og “X-Men: Days of Future Past”.

Igen er det Bryan Singer, der instruerer, og Simon Kinberg, som skriver manuskript, som det var det i den seneste film i franchisen, “X-Men: Days of Future Past”.

På rollelisten ses blandt andre James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Oscar Isaac, Rose Byrne, Tye Sheridan, Sophie Turner, Alexandra Shipp og Kodi Smit-McPhee.

“X-Men: Apocalypse” får dansk premiere d. 19. maj i 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 Gorman 8 år siden

Okay - den ligner en must see. Cool som Xaviers øjne bliver gradvist sorte i oplevelsen af magt (sikkert mentalt koblet til Apocalypse)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Lard Hanson 8 år siden

Hold nu kæft mand. 19. maj?? Det er der pludselig lang tid til.
Gravatar

#3 Godsize 8 år siden

Fed trailer.

Havde dog ufrivillige associationer til Katniss Everdeen fra Jennifer Lawrences rolle..

Must see =)

Afventer glædeligt Therewillbeblods standard "cgi-onani"-kommentar :D
Hahaha! You think this is the real Quaid? It is!
Gravatar

#4 Geekalot 8 år siden

#3 du kan da vel allerede gætte den nu ikke ?, men sikker på han da nok har et behov for at fortælle den alligevel :)
Gravatar

#5 Pretty Ugly 8 år siden

Ser fantastisk ud! Oven på den lettere skuffende X-Men: Days of Future Past, virker dette til at kunne være en værdig opfølger til fantastiske X-Men: First Class, hvilket er den bedste X-Men film til dato i mine øjne.
“I read somewhere their periods attract bears. Bears can smell the menstruation.” — Brick Tamland
Gravatar

#6 Nagash 8 år siden

Det ser sgu godt ud. Jeg glæder mig allerede vildt :)
Gravatar

#7 KasperBS 8 år siden

Ser super god ud. Synes X-men filmene er nogle af de bedste superheltefilm, der kan Superman, Batman og Avengers ikke helt følge med:)
Gravatar

#8 Nagash 8 år siden

#7 - Helt enig. Af den grund er jeg glad for, at Fox beholder rettighederne til serien. Er lidt bange for, at der går for meget Avengers-pjat i den, hvis Disney overtager dem.
Men jeg er træt af, at de ikke vil indgå et samarbejde med Disney, så vi kan få nogle af karaktererne med i MCU. Personligt ville jeg rigtig gerne se Wolverine og Deadpool i MCU-filmene.

Jeg glæder mig i øvrigt også rigtig meget til Deadpool. De trailers der har været, ser alt for geniale ud.
Gravatar

#9 Michael2t 8 år siden

Nagash (8) skrev:
Men jeg er træt af, at de ikke vil indgå et samarbejde med Disney, så vi kan få nogle af karaktererne med i MCU. Personligt ville jeg rigtig gerne se Wolverine og Deadpool i MCU-filmene.


Ville personligt foretrække, hvis det forblev adskilt. Har intet imod MCU eller X-men, men jeg synes altid, der er problemer, når de er i den samme historie. Forskellen mellem mutanter og andre superhelte, der ikke er ofre for intolerance, sætter altid store spørgsmålstegn over mit hoved.

Forskellen mellem mutanter (folk født med evner) og resten er defineret, men det virker stadigvæk forvrøvlet - selv inden for Marvel's eget univers. De fleste kan da være ligeglade med, om du er født en freak eller ej. Det giver mere mening adskilt.

Deadpool kunne være fedt og F4 kunne derimod være fedt. Især Deadpool :)
Gravatar

#10 Lars.dk 8 år siden

Øv Hugh Jackman er ikke med :(
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: