Skuespilleren Sigourney Weavers navn er nærmest blevet synonym med Ellen Ripley – hovedpersonen fra de fire første “Alien”-film. Alligevel skammer hun sig over franchisens femte film, “Alien vs. Predator”, som hun dog ikke medvirkede i.

Se også: Neill Blomkamp viser nyt concept art fra sin kommende “Alien”-film

I et interview fra London Comic-Con forklarer Weaver, at “Alien vs. Predator” dræbte lysten for hende til at lave flere “Alien”-film:

”Jeg hørte, at Fox ville lave ‘Alien vs. Predator’, hvilket gjorde mig nedtrykt, fordi jeg var virkelig stolt af de tidligere film i serien,” siger Weaver.

Joss Whedon havde ellers skrevet et manuskript til en ny “Alien”-film, men både Ridley Scott og Sigourney Weaver sprang fra på grund af den manglende kvalitet i “Alien vs. Predator”.

Nu vender Sigourney Weaver så endelig alligevel tilbage til “Alien”-universet som Ellen Ripley i Neill Blomkamps endnu titelløse “Alien”-projekt, der får premiere i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (30)
Gravatar

#1 Eraz 8 år siden

Jeg er klar.

Ellen Ripley er bad ass Action helt. Hun er fantastisk i de 3 første Alien film. Den 4 sutter, men det nok pga. et dårligt manuskript :)
Gravatar

#2 David Munch 8 år siden

Whedon med Alien.... Ohm nom nom nom!!
Gravatar

#3 Dolle19 8 år siden

Forstår ikke folk, jeg synes AVP & AVP2 var mega fede,samt aliens 3+4 som mange folk finder lorte film.
Alien 3 havde nogle rigtig gode kamera vinker i film" hvor man ser alien indefra løber i tunellerne, og synes det var en fed historie. Et Lukket fængsel på en øde planet og en alien der går grasat.
Alien 4, havde også nogle af DE fedeste brug af kamera vinkler. her er nogle punkter jeg synes sparkede røv.
1.Undervands alien
2. Christie død, hvor Johner må hjælpe til, ser så fed ud hvor han vender på hoved og skyder nedad.
3. + flere

Hvis man er stor Predator fan, så er AVP & AVP 2 mega awesome.
Eneste minus ved AVP, er predators dragter, ALT for store og klodset og ligner det rene pap med sprayfarve. Men fed film, jeg kan se igen og igen.

Evig og altid Predator fan.
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#4 Moog 8 år siden

#2 Var Whedon ikke skyld i den elendige historie i Alien 4?

#3 AvP / AvP2 var helt forfærdelige film, hvad var det AvP sluttede med? Blev hovedpersonen ikke gift med Predatoren eller noget i den dur?

Alien 3 er jeg dog helt enig i er en rigtig god film :)
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

#3 enig, #4 hva for en AvP er det du har set ? hehe
Gravatar

#6 Dolle19 8 år siden

Hvordan skulle man ellers have lavet en AVP film?
Jeg synes det var et godt manuskript. Et opgør i en lukket pyramide imellem de 3 racer, og masser af fælder i klaustrofobiske korridore. Folk blev splittet op i grupper og jagtet. Man fik lidt forhistorie om predators, hvilket der manglede i Predator og Predator 2. Og havde nogle rigtige fede predator drab, og flotte animeret AVP kampe. Slurtningen var lidt off, nu tænker jeg på heltinden og predator, nu som makker, naaa :(

Men jeg, som nok den eneste i danmark, synes AVP er en god film,med 2 små -, og kan se den igen og igen, hvis den køre i tv.

Hvordan/hvor vil jeres historie spille sted, hvis man skulle lave den første AVP film?

Paul W.S. Anderson gjorde et godt job!!! efter min mening:)
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

#6 du ikke den eneste :) vi er 2 nu hehe
Gravatar

#8 Eraz 8 år siden

#6

AVP var da forfærdlig. For det første var filmen rated PG13. Der var slet ikke noget uhygge over den som Predator filmen med Arnold. Et eller andet sted syntes jeg altså hellere ikke pyramide konceptet holder når man jo ved at Predators pga. deres størrelser/hurtige bevægelser jæger i Jungler/storbyer. At være i en klaustrofobisk pyramide syntes jeg ikke giver mening. Og for slet ikke at tale om kærligheds forholdet mellem den kvindelig karrakter og den unge predator. Syntes slet ikke det passer sammen i en predator film.

AVP2 prøver at rette op på det med en R rating som er mere voldelig men der halter historien også gevaldigt.

Fælles for begge film er at de mangler noget sjernestøv ala en kendt stjerne. Hvis ikke Arnold så en anden.
Gravatar

#9 Dolle19 8 år siden

Geekalot (7) skrev:
#6 du ikke den eneste :) vi er 2 nu hehe

1 support ;) thumps up !
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#10 Dolle19 8 år siden

Eraz (8) skrev:
#6

AVP var da forfærdlig. For det første var filmen rated PG13. Der var slet ikke noget uhygge over den som Predator filmen med Arnold. Et eller andet sted syntes jeg altså hellere ikke pyramide konceptet holder når man jo ved at Predators pga. deres størrelser/hurtige bevægelser jæger i Jungler/storbyer. At være i en klaustrofobisk pyramide syntes jeg ikke giver mening. Og for slet ikke at tale om kærligheds forholdet mellem den kvindelig karrakter og den unge predator. Syntes slet ikke det passer sammen i en predator film.

AVP2 prøver at rette op på det med en R rating som er mere voldelig men der halter historien også gevaldigt.

Fælles for begge film er at de mangler noget sjernestøv ala en kendt stjerne. Hvis ikke Arnold så en anden.


Der er jo kun 2 helte, arnold og glover de kunne hente tilbage, fra de tidligere film. og de vil de nok ikke hente dem, i deres alder dengang. 2004-2007

Hvem vil du have skulle spille Alexa Woods(AVP), Dallas AVP2, med det der stjernestøv?
Milla Jovovich i AVP, haha? :)
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)

Skriv ny kommentar: