Lionsgate har netop udsendt en ny første trailer til den kommende “The Hunger Games: Mockingjay – Del 2”. Traileren giver os endnu et indblik i den store revolution, der nu har været tre film undervejs.

Se også: Første trailer: Revolutionen bryder ud i “Hunger Games: Mockingjay – Del 2″

Del 2 fortsætter, hvor “The Hunger Games: Mockingjay – Del 1” slap. Efter at Katniss Everdeen er blevet udnævnt til Mockingjay, symbolet på frihed, bryder revolutionen ud, og den endelig kamp imod hovedstaden, Capitol, kan begynde.

Francis Lawrence sidder for tredje gang i instruktørstolen, imens Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson og Liam Hemsworth samt Natalie Dormer, Julianne Moore og Jena Malone alle vender tilbage i franchisens fjerde og sidste kapitel.

“The Hunger Games: Mockingjay – Del 2” får premiere i de danske biografer den 19. november 2015.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Ceepa 8 år siden

jamen så behøver jeg da ikke se den film :)
Gravatar

#2 Nagash 8 år siden

Springer sgu også denne over og tager Battle Royale en gang til :)
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Ja den er for fed Battle royal :)
Gravatar

#4 Nagash 8 år siden

Geekalot (3) skrev:
Ja den er for fed Battle royal :)

Indeed. Og Hunger Games er total ripoff af den. Så 1'eren, og kedede mig bravt. Tror sgu jeg er 10-15 år for gammel til denne serie :S
Gravatar

#5 Driver 8 år siden

#4

Det har forfatteren bag Hunger Games jo ellers hårdnakket benægtet skulle være tilfældet :-P

Men ja, Battle Royale er Hunger Games for de voksne og en langt bedre film end Hunger Games 1 og 2, som er de eneste, jeg har set. Battle Royale er en klassiker og det vil da kun glæde mig, hvis flere får øjnene op for den via deres glæde over og interesse for Hunger Games.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#6 Geekalot 8 år siden

#5 for meget blod, til de små pige hjerter kan klare :)
Gravatar

#7 Nagash 8 år siden

#5 - Ja, det siger hun godt nok. Det ville jeg også sige, for at slippe for sagsanlæg :P

Men plottet er godt nok MEGET påfaldende.
Jeg så kun den første Hunger Games, sammen med min kæreste. Vi blev begge enige om, at den var kedelig. Og så viste jeg hende Battle Royale et par dage efter. Så der fik vi en fan mere på stedet :D
Men hun har vist også noget bedre smag, end det gennemsnitlige kvindfolk :)
Gravatar

#8 Driver 8 år siden

#6

Så kan de se den når de bliver ældre :-)

#7

Hold du fast i hende!

Bogen kan i øvrigt også anbefales, hvis man ikke bliver skræmt af, at den er på engelsk.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Nagash 8 år siden

Jeg har læst engelske bøger siden jeg var 12 (ville forstå Ringenes Herre bedre, da jeg allerede dengang kunne mærke, at der gik noget tabt i oversættelsen), så den vil jeg skrive på listen. Havde faktisk aldrig undersøgt, hvor historien i BR kom fra.

Og bare rolig, hun skal ingen steder. Hun er praktisk talt en fyr, når det gælder film og serier, og vil også hellere have en kold bajer til, end en sodavand. Heldigvis er hun kønnere :D

Skriv ny kommentar: