Han har tidligere udtalt, at han vil spille Wolverine, til han dør. Siden har Hugh Jackman trukket i land – “Wolverine 3” bliver sidste omgang med adamantium-kløer, hvilket han nu sætter tyk streg under med et nyt billede af ham selv som Wolverine ledsaget af teksten #OneLastTime.

Se også: Hugh Jackman: “Jeg vil spille The Wolverine til min død”

Billedet er postet via Jackmans egen Twitter-konto, hvor han uddybende selv skriver:

”Min sidste gang med kløerne på. Hvad vil du se, der sker?”

Hermed inviteres fans af Wolverine til at byde ind på handlingen til den tredje solofilm om Jærven, der igen instrueres af James Mangold, som det også var tilfældet med “The Wolverine” fra 2013.

Den endnu titelløse og altså sidste “Wolverine”-film med Hugh Jackman får premiere d. 3. marts i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Den fede 8 år siden

"Nu er det endeligt: Hugh Jackman stopper som Wolverine"

Nej. Det var endeligt, da han annoncerede det for fire måneder siden.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Yes, er vi helt med på. Men det har han som bekendt gjort før, hvor han så skiftede mening igen. Så det er for at understrege, at denne meget visuelle måde at udtrykke på det gør det lidt mere troværdigt denne gang. Og så er det et fedt billede, som vi gerne vil dele med læserne :)
Gravatar

#3 Den fede 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
Og så er det et fedt billede, som vi gerne vil dele med læserne


Så lad det være grundlaget for overskriften a la "Nyt Wolverine-billede: Jackman tager fansene med på råd". Dette er historien. Ikke at han stopper.
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#3 Jeg synes nu OGSÅ, det er historien, når man tager med i betragtning, at han tidligere har skiftet mening. Jackman gør jo selv et nummer ud af det. Men du har ret: Den kan vinkles anderledes - har selv set begge dele på den her historie.
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

#4 ikke lige huske hvad side det er nyheden kommer fra, men den er sådan som du skriver den her. At det er endeligt besluttet, men som #1 siger så har han meldt det ud før også. Så om et stykke tid melder han nok ud igen at nu er det endelig endeligt besluttet han stopper :)
Gravatar

#6 Driver 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
Og så er det et fedt billede, som vi gerne vil dele med læserne :)

Og tak for det :-) Jeg anede intet om, at han ikke ønsker at portrættere Wolverine mere. Jeg havde nok forventet mere ramaskrig på www, da han virker til at være meget populær i netop den rolle.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Jack Slater 8 år siden

Han har ihvertfald aftjent sin værnepligt, bliver det ikke 8. film i alt når han er færdig?
Gravatar

#8 Nagash 8 år siden

#7 - Egentlig 9, hvis du tæller hans lille cameo i First Class med :)
Gravatar

#9 Driver 8 år siden

Nagash (8) skrev:
#7 - Egentlig 9, hvis du tæller hans lille cameo i First Class med :)

Go fuck yourselves!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Nagash 8 år siden

#9 - Nemlig :P
Ikke ligefrem en stor rolle, men ikke desto mindre :)

Skriv ny kommentar: