Sidste gang vi hilste på Michaels Bays slemme politidrenge i “Bad Boys”-filmserien var tilbage i 2003, hvor Martin Lawrence og Will Smith fulgte op på successen fra 1995 i hittet “Bad Boys”. Nu er film 3 og 4 på vej.

Se også: Anmeldelsen af “Bad Boys II”

Men det bliver ikke med Bay i instruktørstolen igen. Derimod rygtes Joe Carnahan (“The Grey”) til foreløbigt at stå bag film nr. 3, skriver Collider.

Derudover forventes det, at både Martin Lawrence og Will Smith vender tilbage i deres gennembrudsroller som action-betjentene Marcus Burnett og Mike Lowrey.

“Bad Boys 3” får premiere i februar 2017, imens “Bad Boys 4” må vente til juli 2019.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 CaGoDa 8 år siden

ja og det var Will Smith som sagde at han var færdig med fortsættelser.
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

#1 ja hehe godt huske han sagde det dengang :) , var det bland andet ikke ved snakke om ID2, om han skulle være med i den, han kom med det ?
Gravatar

#3 CaGoDa 8 år siden

jo det mener jeg også
Gravatar

#4 Nico.Nielsen 8 år siden

Der står, at det forventes at Will Smith og Martin Lawrence vender tilbage. Det er stadig ikke officielt, at hverken Will Smith eller Martin Lawrence vender tilbage.
Gravatar

#5 zamm- 8 år siden

Se, nu når Bay ikke er instruktør, kan der være chance for, at filmen faktisk bliver vellykket og ikke så mange Bay-splosions. Ærgerligt at man ikke vidste det ved 1'eren - ja, ærgerligt vi ikke kan se frem i tiden ved nogen ting :D
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#6 Geekalot 8 år siden

Vil mene uden bay det kun bliver dårligere, fandt Bad boys 1 og 2 rigtig gode :)
Gravatar

#7 vclarke 8 år siden

Jeg så også gerne hele holdet samlet igen. Bruckheimer, Bay, Smith og Lawrence.
Gravatar

#8 patrickjane 8 år siden

Så længe Bruckheimer er på, så kan de for min skyld lokke George Lucas i instruktøtstolen;) (muligvis ironisk ment). Er på hvis Bay ikke er instruktør..
Gravatar

#9 dslacker 8 år siden

2 af de mest elendige film... Øv og føj.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#10 Elvira39 8 år siden

Bad Boys var egentlig ret dårlig og Bad Boys 2 direkte pinlig.

Skriv ny kommentar: