I den aktuelle “Ant-Man” er hun datter af Dr. Hank Pym og den fra tegneserierne originale Marvel-helt The Wasp, Janet Van Dyne. Men nu tyder meget på, at det bliver Hope Van Dyne, der tager Wasp-dragten på i fremtiden, skriver Collider.

Se også: Anmeldelsen af “Ant-Man”

Dette blev allerede indikeret i en creditscene i netop “Ant-Man”, men nu bekræfter skuespilleren, der spiller Hope, Evangeline Lilly, at hun skulle prøve dragten, men så blev hun gravid:

”Jeg er blevet skannet til #TheWasp-dragten, men så blev jeg gravid. Lad os håbe, at jeg kan passe den igen!” skriver Lilly på sin Facebook-side.

Der er dog endnu ikke annonceret en “Ant-Man 2”, så spørgsmålet er, hvornår vi vil få at se Lilly i sin The Wasp-dragt. Hendes mandlige modstykke, Ant-Man, er allerede bekræftet til at spille en rolle i næste års “Captain America: Civil War”, imens det nok er mere sandsynligt, at The Wasp må vente til den næste “Avengers”-film – eller en “Ant-Man 2”.

Du kan opleve “Ant-Man” i biograferne netop nu.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Joeyvind 8 år siden

Har intet læst af nyheden, men hun var fandme lækker i Lost..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#2 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg så kun billedet....har heller ikke læst...men hubba hubba! :D
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Alex- 8 år siden

Hadede hende i Lost, men hun er god i Ant-Man. Så filmen for anden gang i går og må sige at den i min bog er blandt de bedste Marvel film til dato. Gad godt vide hvor længe der kommer til at gå før Ant-Man 2 får en dato. Håber at der kan blive plads til den i Phase 3.

Skriv ny kommentar: