Forleden kunne vi på Filmz fortælle, at Warner Bros. var interesserede i at tilknytte “Mad Max: Fury Road”-instruktøren George Miller til deres DC Comics-univers, mere konkret til en ny solofilm om Superman, “Man of Steel 2″. Nu overvejer Warner angiveligt helt at droppe en ny solofilm med manden af stål.

Se også: ”Mad Max”-instruktør på tale til “Man of Steel 2″

George Miller er dog stadig i spil til en plads i DC Comics-filmuniverset, men det er bare endnu ikke fastlagt, hvilken DC-filmatisering han skal kaste sig over, skriver Den of Geek.

Det forlyder dog, at det ikke bliver en ny solofilm med Superman, da den synes permanent droppet. Dermed vil Superman kun optræde i fællesfilmene “Batman v Superman: Dawn of Justice” samt Zack Snyders “Justice League”-film.

Kovendingen kan muligvis have noget at gøre med tidligere rapporter om, at Warner Bros. er blevet særdeles positivt overrasket over Ben Afflecks udgave af Batman, så man vil dreje DC-universet i retning af mere Batman-fokus – og dermed mindre fokus på Superman.

Således går der massive rygter om, at en ny Batman-trilogi med Ben Affleck er på tegnebrættet.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 MaxXDk 8 år siden

Er det bare mig eller er DC som film univers - et stort rod?

Hvor der ingen sammenhæng er mellem dem - og ingen rød tråd?
One mans evil can become the curse of all...
Gravatar

#2 Eraz 8 år siden

#1

Du har ret.

Men meget kommer til at afhænge af hvordan Batman vs Superman klare sig da de jo der introducere en masse nye superhelte karraktere som så leder op til "Justice League".

Men jeg vil da give dig ret. Marvels sammenhængende univers virker lidt mere gennemtænkt indtil videre. Men jeg håber BvS bliver good da jeg godt kan se et stort potentiale i universet.
Gravatar

#3 Nagash 8 år siden

#1 og #2 - Nu har der kun været en indtil videre, så hvor meget rod kan det give?
Gravatar

#4 Stetso-G 8 år siden

3# Det kommer måske an på, om man regner serierne med i ligningen.

On topic: Jeg kommer bestemt ikke til at savne en MoS 2. Superman som karakter er bare ikke særlig spændende. Og selv i en film, hvor han kun optræder i den sidste tredjedel, har man formået at gøre de første to tredjedele endnu kedeligere.
Nej, MoS er ikke en dårlig film. Men den er heller ikke vildt god. Jeg kan godt forstå, man tøver med at lave en to'er.
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Hehe ja skulle også lige til at sige der kun er 1 film, hvordan der kan være rod i det allerede nu lol. Serierne hænger ikke sammen med filmene, som de gør i Mavel.
Gravatar

#6 Geekalot 8 år siden

#4 Supermand er da nok den mest spænende karakter der er i superhelte universet, det er bare en skam man ikke har formået at ramme samme spænding der er i Supermand hæfterne. Eneste grund til de tøver med en toer, er vel de vil se hvordan det kommer til at gå med Batman vs Supermand, kommer den til at klare sig godt, kan du nok godt forvente der er en masse film projekter der får grønt lys hos DC.
Gravatar

#7 Eraz 8 år siden

#3 #5

Det der menes med "rod" er generelt den professionalisme der ligger bag. Marvel har jo haft et stort forspring og været dygtige til at sammensætte deres superhelte film

Det skulle DC etc. have lært af. Istedet for er der lavet flopfilm som "Green lantern" Superman Returns"

Der skulle man måske fra start have gennemtænkt en plan på hvordan de ville introducere deres superhelte til filmlæredet.
Gravatar

#8 Geekalot 8 år siden

#7 DC er begyndt fra 0 af igen, kan slet ikke følge folk med at der skulle være rod i det. Der da ligeså mange helte fra Marvel der har været noget rod. Tror moske også de har gennemtænkt en plan, men får man har det, er det ikke det samme som alle projekter bare får grønt lys uden man har set hvordan går med de andre projekter, Marvel køre på akurat den samme måde, det er bare lidt støre "goodwill" da de har så mange film ude allerede at de næsten er garanteret succe fra start af.
Gravatar

#9 Moog 8 år siden

#1 øhh der er én film?
Gravatar

#10 Eraz 8 år siden

#8

Jamen det er da stadig en ikke gennemtænkt plan såsom marvel har gennemført deres projekter. Og ja ikke alle Marvel superhelte har været en gennemtænkt success, men der har stadig været en rød tråd.

Så jo det har været et rod fra deres side af. Men det jo bare min mening :)

Skriv ny kommentar: