Det bliver lidt af et cast, som skal spille med i “Doctor Strange”, som Marvels Kevin Feige selv har kaldt selskabets mærkeligste film. Nu er Rachel McAdams (“True Detective 2”) bekræftet som en del af det mærkelige cast.

Se også: Mads Mikkelsen forhandler om skurkerolle til Marvels “Doctor Strange”

Det fortæller McAdams selv til The Wrap, men flere detaljer er endnu ikke sluppet ud. Der spekuleres dog i, om hun skal spille kærlighedsinteresse for Benedict Cumberbatch i titelrollen.

Derudover rygtes danske Mads Mikkelsen stadig til at indtage filmens skurkerolle, hvor han i så fald skal spille over for andre store navne som Tilda Swinton (“Burn After Reading”) og Chiwetel Ejiofor (“12 Years a Slave”).

“Doctor Strange” får premiere den 3. november 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Alex- 8 år siden

Blive spændende at se hvordan det kommer til at fungere med en (semi)seriøs tilgang til den magiske del af Marvel Universet (som fylder en kæmpe del). Det gik jo som bekendt godt med at åbne for det flippede Guardians univers, og Ant-Man's ellers fjollede krympeevner blev også eksekveret udemærket.
Det bliver alt i alt spændende at se hvordan det kommer til at gå, nu hvor Marvel for alvor bevæger sig ud til de knapt så mainstream karaktere.
Gravatar

#2 Hive 8 år siden

Hun er dejlig... <3
Gravatar

#3 Mr AC 8 år siden

Scorpion (1) skrev:

Det bliver alt i alt spændende at se hvordan det kommer til at gå, nu hvor Marvel for alvor bevæger sig ud til de knapt så mainstream karaktere.


Enig. Glæder mig usigeligt til at se deres liveaction udgave af Doctor Strange. Jeg har set deres animerede film og den har en meget seriøs tone og er faktisk ganske udemærket for dem der kan lide både Marvel og animationsfilm.

Hvis de kan få Guardians og Ant-Man til at fungere, så kan jeg ikke tro andet end at Doctor Strange også bliver en "over middel film" som minimum.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#4 Lars.dk 8 år siden

Hive (2) skrev:
Hun er dejlig... <3


Ja hun er sku fræk :D
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: