Det har tidligere været fremme, at Marvel Studios har danske Mads Mikkelsen i kikkerten til en skurkerolle i den kommende “Doctor Strange”. Nu fortæller Mikkelsen selv, at han intet har hørt fra Marvel, men at han venter spændt.

Se også: Mads Mikkelsen er med i “Star Wars Anthology: Rogue One”

Ifølge Mads Mikkelsen er der altså ikke gang i reelle forhandlinger om en Marvel-rolle til ham, men han ville takke ja på stedet, hvis han fik en tilbudt:

”Det ville være fantastisk at blive en del af Marvel-familien. Jeg mener, det er noget, vi alle er vokset op med. Vi har alle vores helte, og ‘Doctor Strange’ er klart en af de mere interessante,” siger Mikkelsen til Mtime.

Ender det med, at det er Mads Mikkelsen, som får tilbudt skurkerollen i “Doctor Strange”, så skal han spille over for Benedict Cumberbatch i titelrollen. Derudover er store navne som Tilda Swinton (“Burn After Reading”) og Chiwetel Ejiofor (“12 Years a Slave”) allerede offentliggjort til rollelisten.

“Doctor Strange” får premiere den 3. november 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Er Marvel dem som var med bag Nolans Batman-film? Eller er Marvel dem som producere alle de dårlige?
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Mads47 8 år siden

Therewillbeblod (1) skrev:
Er Marvel dem som var med bag Nolans Batman-film? Eller er Marvel dem som producere alle de dårlige?


Batman, Superman, The Flash, Wonder Woman, Green Lantern = DC.

Spider-man, Iron-man, Captian America, Hulk, Thor, X-men er Marvel karakterer.
Gravatar

#3 KasperBS 8 år siden

Håber at han får tildelt rollen. Mads er helt sikkert den bedste danske skuespiller vi har. Og han ville kunne give Marvel universet en spændende karakter og noget magi til universet, som filmene lidt mangler. Hans udgave af Hannibal Lector var forresten sublim, og efter min mening bedre en Hopkins også formidable præstation.
Gravatar

#4 Menneskedyr 8 år siden

Han gjorde ihvertfald Hannibal til sin egen

Jeg nyder begges fortolkning af en mine alletiders favoritter -
http://komakino.bandcamp.com/
http://www.youtube.com/user/zortblak
https://soundcloud.com/user9155925
Gravatar

#5 Snipp 8 år siden

KasperBS (3) skrev:
Håber at han får tildelt rollen. Mads er helt sikkert den bedste danske skuespiller vi har. Og han ville kunne give Marvel universet en spændende karakter og noget magi til universet, som filmene lidt mangler. Hans udgave af Hannibal Lector var forresten sublim, og efter min mening bedre en Hopkins også formidable præstation.


OH NO YOU DIDN'T!!! Hopkins er og bliver den bedste Hannibal til dato!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 GustavE 8 år siden

Marvel, ok, det kan godt være.
Men der er fandeme intet, der slår hans præstation i Adams Æbler!
Gravatar

#7 Mads47 8 år siden

#5

Jeg må give #3 ret, Mads Mikkelsens Hannibal er overlegen. Hopkins gør det fantastisk som Hannibal, men Mads version har langt flere nuancer. Hopkins spiller kun en side af Hannibal, og det er den gale og berygtet kannibal, hvor Mads spiller både den kontrolleret, psykopaten og den charmerende Hannibal. Syndes Mads løfter rollen til nye højdepunkter.
Gravatar

#8 Driver 8 år siden

Jeg er lidt rystet over at læse det, I skriver herinde. Hopkins ER Hannibal. En af de mest ikoniske badguys i filmhistorien.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Therewillbeblod 8 år siden

Mads47 (2) skrev:
Batman, Superman, The Flash, Wonder Woman, Green Lantern = DC.

Spider-man, Iron-man, Captian America, Hulk, Thor, X-men er Marvel karakterer.


Ok, så har DC både lavet godt og skidt...Mest skidt...alt andet end Batman faktisk. Min mening...

Marvel har så kun lavet lort....min mening
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#10 Buschaka 8 år siden

Mads47 (2) skrev:
Batman, Superman, The Flash, Wonder Woman, Green Lantern = DC.

Spider-man, Iron-man, Captian America, Hulk, Thor, X-men er Marvel karakterer.


Det skal lige medtænkes at Marvel ikke står bag x-men filmene :)

Marvel har lavet nogle ganske udemærket film, selvom A:AOU ikke var den bedste i rækken.
DC vinder helt klart med Nolans batman triologi, og der er noget af en arv der skal løftes af Ben i Batman v. Superman som jeg tvivler på han kan.
Behold! The last Lombax in the universe!

Skriv ny kommentar: