Indtil videre er de næsten holdt adskilt i hvert sit univers. Marvels filmhelte og dem i serierne. Men på et tidspunkt vil de to universer krydse veje og mødes. Det forudser Marvel-chef Kevin Feige.

Se også: Ny teaser: Marvels Jessica Jones ‘rydder op’ på bar

For som det er i dag, så er der kun planer for, at filmheltene som Captain America, Iron Man, Thor og Hulk mødes i filmene, imens der er lagt op til, at Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage og Iron Fist mødes i serierne. Men sådan bliver det ikke ved:

”På et tidspunkt, tror jeg, det er uundgåeligt. Men planerne passer ikke altid sammen, så det kan gøres muligt. Det er lettere for serierne, de afvikles hurtigere og produceres hurtigere, end filmene gør,” siger Feige til Collider.

Netop de to forskellige tempo at producere i kan gøre det næsten umuligt at forene Marvels serier med film:

”Virkeligheden er, at når vi begynder at lave en film, så er de halvvejs igennem en sæson, og når vi er færdige med filmen, så er de færdige med anden sæson og begyndt på den tredje, så det er ikke let at finde den rette timing.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Mr AC 8 år siden

Jeg synes nu at deres sammenkædning mellem Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. og Captain America: Winter Soldier var ganske fortræffelig, selvom der ikke var nogle cameos
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 Nagash 8 år siden

#1 - Nu er både Agents of S.H.I.E.L.D. og Agent Carter ko også direkte fortsættelser af filmene.
Tror mere det, som i artiklen, handler om Marvel/Netflix serierne.
Gravatar

#3 Hive 8 år siden

De må meget gerne styre udenom Agents of SHIELD, som i store træk har været en skuffelse. Men Daredevil og resten af Netflix-porteføljen ser jeg gerne på det store lærred. Luke Cage er jo også som skabt til The Avengers på sigt.

Skriv ny kommentar: