Da Disney tilbage i 2012 opkøbte Lucasfilm frygtede mange “Star Wars”-fans, at den elskede stjernekrigsserie nu ville blive ‘Disneyficeret’. Det bliver ikke tilfældet, garanterer instruktør på den kommende “Star Wars: Episode VII – The Force Awakens”, J.J. Abrams.

Se også: J.J. Abrams skyder “Star Wars: Episode VII” på rigtig film

Ifølge Indiewire slår Abrams nu fast, at han har det sidste ord at skulle have sagt omkring den kommende “Star Wars”-film. Et såkaldt final cut:

”De lader os lave den film, som vi ønsker at lave,” siger Abrams og fortsætter med at berolige bekymrede fans:

”De forsøger ikke at Disneyficere den, men i stedet lader de producent Kathleen Kennedy lede Lucasfilm et sted hen, hvor jeg tror, at det gerne vil hen.”

“Star Wars: Episode VII – The Force Awakens” får dansk premiere d. 16. december i år.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 knekker 8 år siden

Det kan godt lyde lidt racistisk, men er det bare mig eller indeholder alle de nye star wars film pludselig en del afrikaner relaterede i nøgle roller, som om de prøver alt for meget at være politisk korrekt?
[i]filmz.dk - stedet hvor selvudnævnte film eksperter sammen, elsker at tude og brokke sig over Hollywood Block Buster film [/i]
Gravatar

#2 Elvira39 8 år siden

knekker (1) skrev:
indeholder alle de nye star wars film pludselig en del afrikaner
Er det i grunden ikke ligemeget hvis rollerne er gode og de spilles godt?
Gravatar

#3 Graversen 8 år siden

knekker (1) skrev:
Det kan godt lyde lidt racistisk, men er det bare mig eller indeholder alle de nye star wars film pludselig en del afrikaner relaterede i nøgle roller, som om de prøver alt for meget at være politisk korrekt?


Og hvad er der galt i det? Det reflekterer vel bare, hvor mange sorte, der er i USA / på jorden i forhold til hvide, som ellers normalt dominerer alt ud af Hollywood?
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#4 MartinEH 8 år siden

Det er vel reelt bare en opjustering som følge af, at Lando var den eneste sorte i de første:-)
Gravatar

#5 cain 8 år siden

Needs more lens flares
Gravatar

#6 Buschaka 8 år siden

Det giver da en hvis ro i sjælen at Disney næsten ikke rører ved filmen, såfremt det passer hvad J.J. siger, jeg glæder mig ihf. meget til det bliver december og lyden af lyssværd igen brager igennem biografen, håber den lever op til de skyhøje forventninger der er og at de ikke laver en Jar Jar igen
Behold! The last Lombax in the universe!
Gravatar

#7 doctor doom 8 år siden

knekker (1) skrev:
Det kan godt lyde lidt racistisk, men er det bare mig eller indeholder alle de nye star wars film pludselig en del afrikaner relaterede i nøgle roller, som om de prøver alt for meget at være politisk korrekt?


Både Episode V / VI og de tre prequels havde hver deres karismatiske astro-afrikaner (Lando og Samuel Black Jacksaber)
Gravatar

#8 doctor doom 8 år siden

Omend Abrams kun har instrueret én hæderlig film (MI3) er jeg meget fortrøstningsfuld. Han virker som en fan af Episode IV.
Gravatar

#9 cain 8 år siden

doctor doom (8) skrev:
Omend Abrams kun har instrueret én hæderlig film (MI3) er jeg meget fortrøstningsfuld. Han virker som en fan af Episode IV.


http://media.giphy.com/media/L20E2bh3ntSCc/giphy.g...

Gravatar

#10 doctor doom 8 år siden

cain (9) skrev:
http://media.giphy.com/media/L20E2bh3ntSCc/giphy.gif


Frem for denne noget tidstypiske, udefinerede nedgøren: Kunne du præcisere din uenighed? Er du uenig i, at han kun har instrueret én hæderlig film, eller er du uenig i, at MI3 er en hæderlig film?

Hvis det første er tilfældet: Hvilke gode film har han ellers instrueret efter din mening? Da han ellers kun har instrueret de to nye Star Trek og Super 8 (plus en ukendt tv-film), må det jo være min Manglende glæde ved en af disse, der fremkalder din udefinerede troll-vrængen.

Jeg kan da godt allerede foregribe ved at meddele, at jeg fandt begge Star Trek decideret elendige, og at den glimrende Spielbergske optakt i Super 8 døde fuldstændigt, da den afslørede sig som en fuldstændigt ordinær monsterfilm med et fuldstændigt ordinært monster.

Skriv ny kommentar: