Aziz Ansari har tidligere haft succes med stand-up-komik i “Buried Alive” og “Live At Madison Square Garden” på Netflix. Nu fortsætter samarbejdet i en ny tv-serie på Netflix med titlen “Master of None”. Se traileren nu.

Se også: Første fulde trailer: ‘Djævlen’ hjemsøger Marvels “Jessica Jones”

“Master of None” følger Dev (Aziz Ansari), en 30 årig skuespiller i New York, som har svært ved at finde sin vej gennem livet. Traileren viser flere ubehagelige scener, der er baseret på Aziz Ansaris egne personlige oplevelser.

På rollelisten finder vi sammen med Aziz Ansari også Noël Wells (“Saturday Night Live”), H. Jon Benjamin (“Bob’s Burger”) og Eric Wareheim (“Tim and Eric Nite Live”).

“Master of None” får premiere på Netflix d. 6. november.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Shadow_Dude 8 år siden

Jeg kunne godt finde på at se den udelukkende pga. alt den gode musik i traileren.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Hehe er nok lige en der skal følges :)
Gravatar

#3 thehawk 8 år siden

Den ser faktisk ikke helt tosset ud, den må jeg vidst hellere tjekke ud :)
Gravatar

#4 Hive 8 år siden

Aziz Ansari var fantastisk i Parks And Recreation, men jeg måtte opgive hans stand-up show Live At Madison Square Garden efter 20 min fordi det var forfærdeligt usjovt.
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Faktisk aldrig fået set Parks And Recreation, men han virker til at være en rigtig sjov en i den her hehe
Gravatar

#6 steadi07 8 år siden

Hele sæsonen er tilgængelig 6. november. Dejligt.

Hvis den er bare nogenlunde, så er den nok overstået på et par dage.

Skriv ny kommentar: