For 15 år siden afslørede Russell Crowe tobak-industriens svindel i “The Insider”. Nu træder Will Smith i lignende afslørende fodspor, da han vil afsløre en sygdomsskandale i NFL. Ny trailer ude nu til “Concussion”.

Se også: ”Concussion”-instruktør afviser anklage: Ingen særbehandling til NFL

I “Concussion” opdager Omalu CTE, en sygdom, der nedbryder hjernen og som forårsages af adskillige slag til hovedet. En opdagelse, den amerikanske fodboldliga NFL ikke er begejstrede for. Derfor begynder de en skræmmekampagne imod Omalu, for at sandheden ikke skal komme frem.

Will Smith spiller hovedrollen som Bennet Omalu, imens også Alec Baldwin, Luke Wilson, Gugu Mbatha-Raw, Arliss Howard, Paul Reiser, David Morse og Albert Brooks medvirker. Filmen er skrevet og instrueret af Peter Landesman, der tidligere har skrevet “Kill the Messenger”.

“Concussion” finder vej til de danske biografer fra den 28. januar 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Muggek 8 år siden

Glæder mig så meget til at se den på Søndag!
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Tror ikke den film her kommer til at tjene det helt vilde på biograferne, muligt den gør på salg og stream. Dog ikke en film jeg lige ville gå ind at se.
Gravatar

#3 steadi07 8 år siden

Udgivelsen er 25. december i USA, så mon ikke, at Will Smith og produktionen bag sigter efter en nominering for bedste mandlige skuespiller?

Sidste trailer så ret interessant ud, så jeg smutter nok ind og får den set til januar.

Skriv ny kommentar: